tiffany_1325 Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Nå er det ikke lenge til min elskede sambo har bursdag! På bursdagen hans i fjor, lå jeg på sykehus og var syk i flere måneder så jeg fikk ikke gjort dagen hans så spesiell som jeg kunne ønsket.. Men det skal jeg forandre på i år! Jeg vil at dagen hans skal bli helt perfekt for ham! Noen tips? Noen som har gjort noe for gutten sin, som var vellykket? Om kvelden på bursdagen hans (det er en lørdag) skal vi ut på et forsinket julebord med jobben hans, kan jeg bruke den anledningen til noe? Få alle til å synge bursdagssang eller noe slik? Håper på noen tips, er selv ganske tom etter at jeg har planlagt både julekalender, julestrømpe og en del julegaver til ham
Gjest _Leela_ Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Hva med å dra på spa og få massasje på dagen? Sørg for at han ikke har noen planer, "kidnapp" han og nyt en herlig dag sammen. Ettersom dere har planer på kvelden så hadde det kanskje vært greit å gjort noe på dagtid.
Gjest Tanita Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Vekk han på morgenen med noe kos. Eller vekk han med frokost på senga.
tiffany_1325 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2006 Han blir 21.. Masasje må nok utelukkes, da han har fått store skader i ryggen som bilmekaniker, og kan bare gjøre som fysioterapauten sier.. Å "kidnappe" ham, å gjøre masse kjekke ting hørtes interesant ut.. Men hva skal jeg ta ham med på da? Kan ikke akkuratt ta han med på shopping, og go-kart o.l. er også utelukket pga ryggen hans... Noen flere tips? Takker for svar
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Jeg hadde en overraskelses fest for min samboer. Han har mange venner som er har flyttet bort men alle var samlet på denne dagen, det ble svært vellykket. Dere kan no besøke det lokale svømmebassenget i byen, det er jo skånsomt for ryggen.
Gjest Gitte Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Min kjære har bursdag i dag.. Han er på skolen så dagen blir ikke spesiell. Jeg skal rydde og shine opp her, noe han blir glad for.. og når han kommer hjem får han 24 roser (ja han liker blomster), siden han blir 24 + gavene sine. Baker "Verdens beste" og muffins til han.. Senere i kveld lager jeg middag. Det får holde
Gjest TsS Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Mm:) Dere ga meg en god idè nå.. Tror jeg skal overraske sambo når han kommer hjem ikveld.. Forkle og netto, ryddet leiligheten, og ha noe deilig mat når han kommer hjem fra jobb.. Eller kanskje ligge i senga med en Jack Daniels til han.. Mandag tar på, så må jo ta vare på hverandre
tiffany_1325 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2006 Ja, sant det, må alltid ta vare på hverandre Men jeg må spare alt jeg kan skrape sammen av overraskelser til dagen hans Jeg har tenkt på å overraske ham med frokost på senga, med pannekaker og noen små pakker osv. Og så ta ham med ut på "den perfekte dagen"; gå på skøyter, kanskje en tur i svømmehallen osv.. Men jeg trenger litt ideer til hva mer jeg kan ta ham med på? Om kvelden skal vi jo som sagt ut på julebord, så jeg kan ikke spandere fin middag på ham heller...
Gjest Vidvandre Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Hva liker han å gjøre da? Interesser? Kanskje gå å se på en forestilling, en konsert, en kamp eller et løp av noe slag? Gå på utstilling eller kunstmuseum, sitte i museumskafen og drikke kaffe og spise kake?
tiffany_1325 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. januar 2007 Takk for alle forslagene! :-) Jeg hadde jo planlagt å ta ham med ut å gjøre mye kjekt, men nå viser det seg at jeg må forandre planene.. Vi skal jo som sagt ut på julebord på kvelden, men nå viser det seg at mennene (han jobber i et veldig mannsdominerende ykre :-p) først skal samles og ha Kickoff for 2007, så da kan ikke jeg ta ham med ut.. Dette skal vare fra kl 10 om morgene til kl 4, så skal mennene hjem og kle seg og hente damene sine, og julebordet begynner kl 18. Da blir det ikke mye tid igjen til hans spesielle dag! :-P Men jeg trenger litt mer hjelp fra dere kreative jenter ;-) Kan jeg utnytte julebordet på noen måte? Synge bursdagssangen eller noe? Eller om morgenen før han går? Jeg vil så gjerne at han skal få en virkelig kjekk dag, det fortjener han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå