mallina Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Igår gav vi bud på ett hus, vi ga 60 000kr mindre enn prisantydningen siden huset ikke akkurat er av beste stand, megleren sa at det var arvinger som skulle selge huset og at det virket som om de ville hamer for huset enn det egentlig er verdt. for å si det slik så er huset aldri pusset opp, og kjelleren er uinredet, og huset er bare to etasjer det vil si at et bare er en etasje som er brukbar.. Jeg må si at budet vi gav er nok.. Fristen på budet går ut klokka to.. og det virker jammen som om de har tenkt til å vente til klokka slår to. Hva tror dere? Tror dere de godtar budet?Det er ingen andre som har bydd på det så det blir vel litt domt å byimot seg selv hvis de skulle si nei? jeg er så nervøs siden dette er første huset vi har bydd på.. og ja jeg vil gjerne blien av de skrøytete huseierne som forteller at de har eget hus...... Er spent jeg..
Saga Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Om de mener at det ikke er nok så kan det jo hende de ikke tar imot budet. Rart at megler sa noe slikt da selv om det var tilfelle. Det må jo være litt bra iom at dere har bydd på det da? Lykke til
mallina Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Joda det er litt bra det er det, og jeg vet de ikke trenger å godta det, men jeg syns det tar en evig tid!
Amalie_85 Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Jeg vil da si at det er en bra ting at de ikke har ringt! For visst det er andre som har stått på interesse liste, skal disse kontaktes også. Og de skal da ha mulighet til betenkning helt til fristen deres går ut. Vi hadde og kl 2 og han ringte meg ca 10 på 2. Så jeg tror det er vanlig at du ikke hører noe før den tiden visst ingen andre gir bud over dere.
mallina Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2006 Jeg vil da si at det er en bra ting at de ikke har ringt! For visst det er andre som har stått på interesse liste, skal disse kontaktes også. Og de skal da ha mulighet til betenkning helt til fristen deres går ut. Vi hadde og kl 2 og han ringte meg ca 10 på 2. Så jeg tror det er vanlig at du ikke hører noe før den tiden visst ingen andre gir bud over dere. ← Ja det var fint du sa det, for jeg er av en eller annen grunn kjempe nervøs og veldig utolmodig!!!!! jeg har sittet her å ventet i hele dag!
Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Klart du er spent. Men hadde jeg vært selger hadde jeg ventet helt til fristen var ute i tilfelle det kom inn et bud til på slutten.
mallina Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2006 Klart du er spent. Men hadde jeg vært selger hadde jeg ventet helt til fristen var ute i tilfelle det kom inn et bud til på slutten. ← Dette sier også fornuften min, bare så synd at utolmodigheten min ikke tenker som fornuften min! Æsj det er ennå en god del minutter igjen, hvor lenge skal jeg lide????
Laban75 Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har nå flere ganger opplevd å selv måtte ringe megler for å spørre hva som skjer.. Gjerne over en time etter at fristen på budet mitt gikk ut.. Smør deg med tolmodighet - og lykke til!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Hørt noe enda? Blir så nysgjerrig jeg...
mallina Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 14. desember 2006 Joda mannen min ringte meg - de ville egentlig ha 1,5mill for huset, når prisantydningen var på 1,3 jeg- HÆH det kan da ikke være mulig? Da har vi ikke råd til å pusse opp. Tallene trillet i hodet mitt, prøvde å regne ut om det var mulig allikevel. DOM som jeg var trodde jeg på det! Huset ble vårt til odel å eie.. Huh nå er jeg lettet!!!!
mallina Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 14. desember 2006 Gratulerer!!! ← Takker og bukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå