Rexina Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hei:) Trenger ny renseserie om ikke så altfor lenge, men er så usikker på hva jeg skal velge. Har hatt en renseserie i noen år nå, men er ikke helt fornøyd (den er fra Amway). Huden min er en kombinasjonshud som får kviser og har store porer. Jeg vil gjerne ha en cleanser, toner og en god fuktighetskrem (evt maske). Rensen og kremen trenger ikke å være fra samme serie, men det må være billig, helst rundt 100-150 kr pr stk, og kjøpes i butikk, ikke nettet. Har Body Shop noen bra serier, eller Apoteket? Virker som om Body Shop har blitt veldig bra, for jeg har endel sminke derifra, og er godt fornøyd med det. Noen anbefalinger? Endret 14. desember 2006 av Rexina
Nemesis Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Jeg likte IKKE vichy for kombinasjonshud. Rensen som skummet syntes jeg luktet som billig såpe (en rosa flaske), og kremen var utrolig ekkel (grønn krem i krukke)...
Rexina Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2006 Hvis man har kombinasjonshud og lett får kviser, kan det være en ide å gå for en renseserie for fet hud og bruke fuktighetskrem for tørr hud da? For eksempel Tea Tree-serien fra bodyshop?
Gjest Talula Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg likte IKKE vichy for kombinasjonshud. Rensen som skummet syntes jeg luktet som billig såpe (en rosa flaske), og kremen var utrolig ekkel (grønn krem i krukke)... ← Jeg har kombinasjonshud og bruker Vichy - produkter, men hva man liker og ikke liker varierer jo fra person til person. Jeg liker veldig godt den kremen jeg, synes ikke den er ekkel i det hele tatt(hvis vi snakker om Vichy Oligo 25). Endret 14. desember 2006 av Talula
~Mrs.Valentine~ Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Hvis du ikke vil ha en alt for dyr fuktighetskrem kan jeg anbefale denne fra Vichy. Jeg har selv brukt den i "fetere" perioder. Den har veldig lett konsistens, er oljefri så den tetter ikke porer,gir godt med fukt og glød til ansiktet. Tror det koster 150-160 kr. "Billigere" rens har jeg ingen god erfaring med, og ihvertfall ikke det jeg har prøvd fra Body Shop. Kan varmt anbefale Dermalogica og MD Forumlations rens,men det er nokså dyre,så mulig det er uaktuelt da?! Vichy har også rens og tonic i den serien til den kremen jeg hadde link til,men det har jeg ikke erfaring med.
Nemesis Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Hvis man har kombinasjonshud og lett får kviser, kan det være en ide å gå for en renseserie for fet hud og bruke fuktighetskrem for tørr hud da? For eksempel Tea Tree-serien fra bodyshop? ← Nå er ikke jeg noen ekspert i dette, men vet ikke om det er så lurt. Det spørs jo hva man trenger i en krem. Er du tørr i huden? Om vinteren så tar jeg og mikser litt kremer, bruker en krem for balndingshud på nese og hake og en krem for tørr hud i resten av ansiktet pga at jeg blir tørr nå om vinteren. Men det er nå folk her inne som kan svare deg bedre på det spørsmålet der en jeg kan
flickan Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har kombinasjonshud og bruker Vichy - produkter, men hva man liker og ikke liker varierer jo fra person til person. Jeg liker veldig godt den kremen jeg, synes ikke den er ekkel i det hele tatt(hvis vi snakker om Vichy Oligo 25). ← Jeg likte og den fra vichy, både kremen og det rosa skummet...
Drua Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Jeg liker godt Cliniderm pure & clean serien
Rexina Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 15. desember 2006 Tusen takk for alle svar Jeg kjøpte Tea Tree-serien og skal begynne og bruke den med en gang jeg er ferdig med den vanlige rensen. Prøvde den i går da, bare for å teste, og den lukter helt sykt godt synes jeg Om den er bra får tiden vise, men den føltes i hvert fall bra ut på huden etter den ene ganger:) Fuktighetskremen jeg kjøpte var også fra Body Shop og beregnet for tørr hud. Den het Jojoba. Kjøpte den fordi Tea Tree er for fet/uren hud og hvis jeg har fuktighetskrem for tørr, så funker det bra sammen har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå