Loppefrø Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Sikler litt etter en skinnveske som de har på H&M. Vesken koster 798,- og dette er høy prisklasse for H&M å være, men for å være skinnveske er prisen helt moderat. Noen som har hatt vesker i ekte skinn fra H&M og kan si noe om kvaliteten?
Gjest itla Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Kvaliteten er helt grei, jeg kjøpte denne i høst, og den har holdt seg fint. Regner ikke med å ha den resten av livet, akkurat, og hadde litt problemer med at pynten nederst på håndtakene løsnet, men jeg har brukt den masse. Ser på detaljene at det er en billig skinnveske, da, f.eks. er glidelåsen inni ganske dårlig og at sømmen ikke er helt jevn og sånt. Men det kommer selvsagt an på hva du er vant med - jeg har et par litt dyrere skinnvesker som jeg naturlig nok sammenligner med...
Loppefrø Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Takk for svar. Tror jeg skal ta vesken litt nærmere i øyesyn. Har både billige og litt dyrere vesker, dog mest av de billige. Har sett etter en pen skinnveske en stund, men hadde ikke tenkt å betale mer enn ca tusen kroner. Vil ha en som er litt kul, men ikke med overdådige detaljer, og for all del ikke en kopi av en designerveske. (litt "inspirert av" er ok, men ikke ren kopi)
Tulipanpiken Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Kanskje ikke helt det du lurer på, men... Jeg kjøper aldri de virkelig dyre veskene fra H&M, for de ser ofte ikke ut til å være verdt prisen. På Zara derimot, har de veldig mange vesker til ca 550 kroner (de koster enten ca 500 eller litt over 1000). Disse veskene ser rett og slett dyrere og mer eksklusive ut enn de fra H&M. De er dritstilige, mange av dem. Så hvis du bor i nærheten, burde du ta en tur innom der.
Loppefrø Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2006 Men en veske til 550 kroner fra Zara er vel neppe skinn? Zara er vel dyrere enn H&M i utgangspunktet?
Tulipanpiken Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Uups, sorry, var litt rask med å svare Nei, det er nok ikke ekte skinn. Tenkte egentlig at du kanskje var ute etter noe som som så ut som en skinnveske også Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk en av de dyre skinnveskene til H&M liggende i skapet, kjøpt for nesten to år siden tror jeg. Den er lysebrun og egentlig ganske fin! Men har ikke så veldig peiling på sånt, hihi. Du burde kanskje bare ta sjanse på å kjøpe hvis du synes den er fin! Om det skulle være råtten kvalitet, kan du dra tilbake og reklamere. Så dyre vesker skal jo oppfylle visse krav til kvalitet da!
Fashion.Faux.Pas Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 har bare hatt gode erfaringer med vesker fra HM som er litt dyrere.
ashera Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 har bare hatt gode erfaringer med vesker fra HM som er litt dyrere. ← Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå