*sandra* Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har en pacard bell laptop. ( som jeg hører er en dritt maskin!) Vi har prøvd tre forskjellige routere nå, vi får innstallert det og alt - men pc er på nett i ett minutt så kobler den av Vi er ikke veldig datakyndige folk her, men har faktisk fått en erfaren til og innstallert den FØRSTE vi hadde, det var litt bedre - men sambo klarte og ødelegge den ( var den erfarne som innstalerte nr. 2 og men det var bare av/på hele tida. ) Vi har nå en router som heter linksys..' Er det noen som vet hva vi gjør galt eller hvorfor den hele tiden logger seg av?? Har nesten mista troen på trådløst nett nå
Fingal Olsson Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Har dere forsøkt å skifte kanal på routeren? Slike problemer har en tendens til å oppstå dersom noen i nærheten benytter samme kanal på sitt trådløse nett.
*sandra* Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Takk for svar, skal prøve dette . Andre med andre råd?
Gjest Madeline Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Har dere forsøkt å skifte kanal på routeren? Slike problemer har en tendens til å oppstå dersom noen i nærheten benytter samme kanal på sitt trådløse nett. ← Jeg hadde også problemer med at maskinen logget seg av og på, men etter jeg skiftet kanal har det gått knirkefritt. Så mitt råd må bli å skifte kanal først for å se om det løser problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå