Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøvde pureluxe igjen idag igjen på halve ansiktet. tok lite på kosten, snurret godt, kakket av overflødig (var ingenting nesten) tok på med sirkelbevegelser- ser ikke ut!!! der jeg er tørr i huden ser jeg ut som et skrukkete papirark og pudderet legger seg liksom på håret i ansiktet (har ikke mye av det altså ;)) og det ser flasset, tørt og skittent ut. Gned godt med hendene etterpå, men det hjalp ikke. på andre halvdelen av ansiktet tok jeg på min clarins foundtion. fargen er ganske lik, men fy søren, jeg så mye bedre ut med den. æsj, altså, ville så gjerne ha noe jeg kunne bruke hver dag uten å få kviser. tørr ikke bruke clarins annet enn innimellom. men jeg så 10 år eldre ut der jeg hadde hatt på PL foundation. Huden min er nok ikke egnet for det nei...

argh :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Man MÅ jo ikke like mineralfoundation. Men etter hva jeg har forstått så er purelux mineralfoundation den tørreste. Har et par prøver liggende av den jeg og, men ble som jeg har skrevet tidligere knusktørr av den og det klødde grusomt.

Skrevet (endret)

Prøv et annet pudder da vel.

Purelux er ikke favoritten min heller for å si det sånn. Bra å ha i reserve hvis jeg er tom for I.D. ;)

Bruker du riktig børste forresten?

Endret av Bianca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...