Ava Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg tenkte jeg skulle lage noen sorter småkaker og konfekt og sende til venner og familie. Spørsmålet er da om kaker og konfekt tåler og sendes i posten? Da blir de vel utsatt for litt forskjellige temperaturer og hard behandling Noen som har noen forslag? Tar gjerne i mot oppskrifter og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban75 Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Kransekakestenger tåler det meste.. Karameller tåler vel også en del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 15. desember 2006 #3 Del Skrevet 15. desember 2006 brente mandler tåler vel litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Vil tro det går mest på hvordan du pakker det inn? Hvis man fyller boksen eller (hva du nå skal bruke) helt full så er vel sjansen mindre for at noe går i stykker? I min logikk så er det "jo mer kompakt, jo bedre" Men en ting som ikke knekker iallefall er hvis du lager "peppernøtter" av alle mulige kakedeiger! Da får du ikke en flate som kan knekke, men en rund "ball". Jeg gjør det med vanlig pepperkakedeig og cola-kake deig og det blir kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå