Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal begynne på dette.. Men får vel bar kaste meg ut i det.

jeg er en jnete på 20 år som de siste årene har vært mer elle mindre sammen me ein gutt.. problemet er bare at han ikke er bra for meg. han er konstant utro, tenker ikke på annet enn fest og fyll. mener ikke at han er alkoholiker alså..

han er ikke til å stole på, lyver om alt, han er rett og slett en stor drittsekk..

Men det e noe me han så jeg ikke klarer å gi slipp på, vet i grunnen at vi ikke har noen framtid, han har såra meg for mye til det, men han er rett og slett rå deilig, og jeg klarer ikke å slippe ham helt. vi har ikke hatt ett normalt forhold på ett par år i grunnen. jeg vet om 10-12 stk han har ligget med det siste året. så han e ein drittsekk.

Men over til det jeg lurer på, er det andre her som har vært borti gutter som uansett hvor mye de sårer deg så klarer du ikke å gi slipp på de.. ikke det at jeg er så forelska, men det e noe spesielt me han som jeg blir vanvittig tiltrukket av. Kan ikke forklare hva det er.

setter pris på svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Vet veldig godt hva du mener, men har dessverre ikke noen god forklaring...

Man VET at det er ingen fremtid der ute sammen, men likevel så er man så utrolig tiltrukket av fyren. Kjemien stemmer, han har sjarm, man faller.... han har deg i sin hule hånd.

Mannfolk!!! :wink:

Det er utrolig vanskelig (kanskje umulig?) å bryte med slike, men innerst inne tror jeg du vet hva som er rett å gjøre. Prøv å tenke fremover - på all den smerten han antakelig kommer til å fortsette og påføre deg.

Er det verdt det?

Skrevet

Jeg har også vært forelska i en gutt som var en "magnet". Han var riktignok ikke utro, men hadde psykopatiske trekk. Jeg var såpass "heldig" at han slo opp med meg. Etter at det ble slutt så klarte han å få selvtilliten min til å bli null, men jeg ville fortsatt ha ham... Merkelig.

Nå har jeg heldigvis verdens beste kjæreste, men fortsatt så må jeg følge eksen min med øynene hvis jeg ser ham på gata. Han er som sagt som en magnet. Men bestevenninna mi har sagt det samme. Det er et eller annet med ham.

Skrevet

Ja jeg må si jeg har opplevd det samme. Slik er det med ham jeg er sammen med nå. Hadde egentlig aldri trodd at vi kom til å være sammen enda, men det er vi mot alle odds. De første årene hadde vi det IKKE bra sammen. Jeg ville ofte gjøre det slutt, og sa til meg selv med fornuften at dette hadde jeg ikke gått av. Men han ville aldri gi slipp på meg og jeg klarte heller ikke gi slipp på ham. Nå har det gått snart 4 år og vi er fortsatt sammen. Fortsatt er det noe ved ham som jeg ikke kan forklare.

Skrevet

Dette låter ikke som en drømme type for noen kvinne. Jeg trur at det beste for deg er å glemme han. Er de så her du vil ha det, at aldri kunne litte på den man er glad i? Gå mens du fortsatt har styrke til å takle dette. De kommer sannsynlig ikke til å bli bedre med tiden, de blir stadig nye trofeer som må legges ned for den narsissistiske mannen. alle er de offer for han handlinger, og det verste er at du sitter på sid linja å bare ser på.

Hvem er du?

Eier du ikke følelser?

Er du verdifull?

Hva med respekt mot deg?

<< Du er faktisk noe >>!!!!!!!!

De er bare du selv som bestemmer om du skal finne deg i slikt. Du er ung og usikker på deg selv, faktum er at du har mye å lære av livet. Han blir nokk ikke den første eller siste, men det handler om hvordan du føler deg som menneske, og det må du ikke la noen ta fra deg!!

Skrevet

Hei!

Føler med deg, har øynene mine på eksen min ennå jeg selv om det er 3 år siden han var drittsekk mot meg.

Det som fikk meg igang var rett og slett tanken på at jeg ødelegger meg selv, og det tok 1 år før jeg var "bra" igjen innvendig.

Du må være egoist og kun gjøre det som er godt for deg i en lengre periode og det må jo være å ikke ha kontakt med han noe mer.

Tenk på alle sykdommene som er der, og snakk om å bli tråkket på!

Klarer du det overhode ikke, så hadde jeg søkt om hjelp av noen som du føler du kan snakke med, event. en psykiater.

Ønsker deg alt godt fremover, men husk at det er kun du som kan få ting til å skje.

Skrevet

Jeg er helt enig med Bayliz her. Ikke kast bort mer tid på ham, når han behandler deg værre enn bikkja si. Det er ikke sunt å være i et sånt forhold. Det er skadelig over tid, og det gjør noe med deg som person.

Du får dårligere selvtillit og etterhvert lite verdt også.

Vis at du er glad i deg selv og si til deg selv at du fortjener en 1000 ganger bedre gutt enn det du har nå. Prøv å finn fram sinnet ditt mot denne gutten. Tenk på hva han har gjort mot deg, hvilke følelser av negavtiv art som han får fram i deg. Jeg skulle selv ønske at jeg hadde reagert tidligere, men det har du mulighet til NÅ.

Gå til en psykolog eller snakk med noen som du hører på. Reager så fort du kan og orker ,for du vil komme til å være bitter og angre på alle årene du kastet bort. Du er en FLOTT OG GO' jente som kan få en hvilken som helst annen gutt som behandler deg som en prinsesse verdig. Det finnes faktisk ordentlige gutter her også som vet og kan oppføre seg. Du må bare ta deg tid til å bli kjent med dem. Ikke ha så hastverk. Det er NÅ du har UNGDOMMEN din, ikke kast den bort på noen som ikke FORTJENER det.

Hvis du ser nøye på sjela og personligheten hans er den ikke så vakker som du trodde, og for meg betyr personlighet mest. Et fattig utseende kommer en ikke langt med. Er ikke utseendet du skal LEVE med, det er personligheten hans.

ØNSKER DEG LYKKE TIL, OG TA ET RIKTIG VALG SOM ER TIL DET BESTE FOR DEG.

Gjest Duchess
Skrevet

Jada, vet veeeldig godt hva du mener...

Vet hva som er riktig og hva som er best, men å få gjort noe med saken er noe helt annet, for det KUNNE jo forandre seg...selv om man veit at det aldri vil gjøre det.. :o

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å forstå at det er vanskelig å bryte med en du er tiltrukket av. Men - du må bare innse at et slikt forhold er ikke noe å satse på!

Du er ung, men kast ikke bort mer tid på et sånt forhold. Det må da være bedre å være alene en stund.........

Gjest Løvinnen
Skrevet

Vet så altfor godt hvordan du har det....jeg har det nemlig akkurat på samme måte. Vet godt at han er en drittsekk, han drikker altfor mye og legger ned alle jenter som kommer i hans vei. Allikevel klarer jeg ikke bryte med ham. Han er som en magnet og jeg får simpelthen ikke nok av ham. Han er bare så utrolig sexy og sjarmerende. Men, jeg har innsett at dette ikke kan fortsette...det vil etterhvert ødelegge meg. Jeg som er så sterk og selvstendig...hvorfor lar jeg meg bruke på denne måten ? Jeg tok et oppgjør med megselv i helgen og for første gang svarte jeg ikke på mailene og meldingene han sendte meg. Han svarer veldig sjelden når jeg sender til ham nemlig. Nå skal jeg bruke hans taktikk. Et lite skritt kanskje, men det er en begynnelse. Det vanskeligste blir når vi treffes, det er da svakheten virkelig melder seg. Jeg må bare prøve å løsrive meg selv om jeg vet det vil bli vanskelig og at jeg antageligvis kommer til å få mange nedturer, men et sted må man begynne !!

Lykke til !!

Skrevet

tenkte jeg skulle skrive no ufattelig smart her menne.. altså.. jenter da..

få dere et liv dah..

gresset er definitivt grønner på den andre siden i denne sammenheng.

(en veldig kort oppsummering av hva en tenker når en hører om jenter som "godtar" sånne løgnass situasjoner)

Skrevet

Jeg hadde også et slikt "forhold" for noen få år siden.

Denne mannen hadde utseende som en gresk gud,han var knall-god i senga og han fikk meg til å le.....

Tror det var disse tingene som fikk meg til og falle for ham.

Han bodde et godt stykke unna meg,men var hos meg omtrent annenhver helg.

I begynnelsen fungerte det kjempefint,men etterhvert ble det mer og mer vanskelig!

Når vi var ute sammen satt han åpenlyst og klina med andre,han reiste på nachspiel uten meg,og han la ingen skjul på at han hadde sex med andre de helgene han var hos meg! :kjempesinna:

Det nyttet aldri og planlegge en rolig helg sammen. Han sprettet ei øl så fort han var på innsida av døra,og på kvelden ville han ut.

Alltid var det sånn,og det ble temmelig frustrerende etterhvert!

Og jeg,min idiot,diltet etter! :evil:

Nå i ettertid har jeg skjønt greia hans: Han trang kun et sted og overnatte dersom han ikke fikk sjekket noen på byen.

Dette var en vanskelig tid for meg,men jeg var så forelsket at jeg fant meg i ALT! :o

En helg han ikke var hos meg fikk jeg telefon fra ei jente som fortalte at hun var forlovet med ham!!!

De hadde kjent hverandre ei uke.....

Dette forholdet tok slutt etter bare en måned,og gjett hva???

Jeg tok ham tilbake igjen!

Sånn holdt vi på i over 1 år,før elendigheten var over.

Jeg traff en annen,og det er jeg meget takknemmelig for.

Vi hadde sikkert holdt det gående enda, hadde jeg ikke møtt ham som senere ble min mann.

Nå har jeg kun sporadisk kontakt med min avstandskjærlighet,og det holder i massevis....

Han ringer i fylla,og etter som jeg forstår,så har han ikke blitt noe bedre.

Jeg vet hvor vanskelig det er ,men jeg anbefaler deg og komme over denne mannen.

Han kan komme til å ødelegge deg til slutt.

Ismen

• 2 måneder senere...
Gjest girl20
Skrevet

Hei, det var jeg som starta dette innlegget for en god stund si. Ville bare si at nå har jeg komt meg vekk fra ham.. :briller: Har det mye bedre med å ikke måtte tenke på hvem han ligger med hele tiden, det var hardt, men det var verdt det, det verste var at han ikke brydde seg i det hele tatt, 3 år, men helt blottet for følelser, forstår i grunnen ikke at noen kan være så kalde og følelseløse. men men. Kameratene er akkurat like, bare fest å nye jenter med de, forstår i grunnen ikke at jenter vil ha noe me dem å gjøre, men jeg var jo dum nok selv. Men ville bare si at jeg aldri HAR HATT DET SÅ GODT MED MEG SELV.. :ler:

men hadde vært morsomt å hørt noen tanker om hva som gjør at noen gutter kan være så "onde"

GOD PÅSKE

Gjest Suxette
Skrevet

Jeg har en onkel som er slik. Roter med alle.

Han er bare ni år eldre enn meg. Han har hatt flere forhold, er i dag over førti, har ennå draget. I alle forholdene har han vært utro, reist på ferier alene, fylleturer i helgene, blitt gravid med ei anna på danskebåten osv. Han har fire barn med fire forskjelllige.

Rart at ingen stusser når de møter en mann med fire forskjellige mødre til barna (gjelder sikkert motsatt også... ) - men det kan jo skje - han er er over førti og kan jo ha fire lange forhold bak seg (det har han, minst.). Uten å være utro.

Han jobber, er sjarmerende, trener, er pen osv. så han har stadig draget. Jeg gidder ikke blande meg inn i livet hans, har heller ikke så mye kontakt mer, men tidligere var vi naboer. Vet han føler seg "liten" etter ei fyllekule med damer osv. - men han har ikke dratt lærdom av dette. Var utro også da han var gift.

Var bortskjemt som barn. Minstemann som ble degget for av allerede voksne søstre. Men det trenger ikke ha noe med saken å gjøre. Han fikk en datter sist - for fire år siden, jeg har inntrykk av at han roet litt etter dette. Kanskje han begynte å tenke litt annerledes på oss kvinner, for nå hadde han jo ansvar for ei lita ei...

Skrevet

Du vet at du må komme deg bort - han får deg ikke til å føle deg bra - og du sier selv at dere ikke har noen fremtid.

Ingen sier det er lett, jenta - men noen ganger må man gjøre ting som ikke er lette.

Lykke til!

Skrevet
Jeg hadde også et slikt "forhold" for noen få år siden.

Denne mannen hadde utseende som en gresk gud,han var knall-god i senga og han fikk meg til å le.....

Ismen, har du vært borti en av mine gamlekjærester eller?? :ler:

Jeg var sammen med en sånn drømmer en gang. Jeg kaller ham en drømmer for han hadde så mange planer, men han klarte aldri å gjennomføre noen ting. Lovte meg gull og grønne skoger, men glemte det samtidig som han gikk ut av døra. :ler:

Så hvorfor smiler jeg fremdeles når jeg tenker på ham? :D

Vel. Han var veldig livsglad. Det var artig å være i samme rom som han. Han såret meg aldri med å være sammen med andre damer så jeg så det. Men han var av den typen som sikkert kunne være forelsket i flere på en gang! :wink:

Dette skjedde i en periode da jeg ikke var interessert i å slå meg til ro. Han passet meg derfor utmerket for en periode! Inntil det gikk opp for meg at han antagelig kunne smitte meg med diverse sykdommer. Fra da av ble han bare en artig venn. En som det alltid var gøy å være på fest sammen med.

Det kan være vanskelig å bryte med disse sjarmørene fordi man har det så artig akkurat der og da!

Men hvis en person sårer deg gang på gang, slik som girl20 beskriver, da er det ikke verdt det.

Å bli såret kan aldri bli oppveiet av å ha det gøy eller spennende.

:briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

FÅ DEG SELVTILLIT JENTE!!!!!!!!!!

Gjest Athena
Skrevet

Jeg skjønner deg godt, men jeg tror du en dag kommer til et punkt hvor du bare får nok!!!! og så klarer du å kutte han ut, kanskje ikke med det første, men før eller siden. Det eneste som er viktig er at du ikke er konstant deppa pga. han og at ikke det han driver med får følger for deg. GOOD LUCK!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...