Gå til innhold

Jakten på kjolen er over (før den begynte)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så irritert!

Jeg må finne kjole for det er det jeg vil gå med til jul. Og jeg gikk i alle butikkene som selger kjole (utenom bestemorbutikker)

Absolute ALLE kjolene jeg kunne tenke meg å ha var det ikke i min størrelse og de fikk ikke heller.

Verste var vel dumme vero-moda jentene som skulle ringe til en annen butikk for mneg for å spørre om de hadde kjolen der.

Telefon samtalen gikk sånn her:

Hallo, hei det er ...

Ja, er du full? Ja du høres ful, thihihihihihihii!

Er du på jobb? mhm, ikke?? ja, sakl du komme her i morgen.

Ja det er skikkelig kaos her nå! (hennes definisjon av kaos var bankterminalen nede, få små penger og 2 st i butikken)

Jeg BLE SÅ OPPGITT! Jævla fjolle, og det tok evigheter før hun spuerte om det jeg skulle :murvegg::murvegg:

Så nå har jeg ingen kjole, og kommer sikkert ikke til å få heller :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: Kjolejakt kan være traumatiske greier! Jeg har heldigvis klart å kapre meg en fin en (og i riktig størrelse) i år.

Du kan ikke gå i den andre butikken selv da? (Den de ringte til altså...)

Håper det ordner seg!

Skrevet

Ah, kjøpe julekjole i verste julebord-sesong kan være en prøvelse.

Selv endte jeg opp med en kjole som kostet omtrent tusen kroner mer enn planlagt på Oasis.

Hvis du ikke finner drømmekjolen, så får du heller se etter en enkel svart kjole og kjøpe mange fine tilbehør til den :)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg har akkurat samme problem :sur:

Etter mye leting fant jeg endelig den flotte kjolen i dag, og så gikk ikke glidelåsen igjen og de hadde ikke flere av den kjolen. :grine::grine:

Nå er det rett før jeg protesterer og tar på meg noen gamle filler! :sur::sur:

Skrevet
:klem: Kjolejakt kan være traumatiske greier! Jeg har heldigvis klart å kapre meg en fin en (og i riktig størrelse) i år.

Du kan ikke gå i den andre butikken selv da? (Den de ringte til altså...)

Håper det ordner seg!

Jeg skal der idag ;)

Jeg gir jo ikke opp så lett. Dessuten når hun dama snakka så lenge så sa hun at de heller ikke hadde fått varer med de skulle hvist komme dagen etter. Så ksal se om de nye varene innholder min fremtidige kjole

Ah, kjøpe julekjole i verste julebord-sesong kan være en prøvelse.

Selv endte jeg opp med en kjole som kostet omtrent tusen kroner mer enn planlagt på Oasis.

Hvis du ikke finner drømmekjolen, så får du heller se etter en enkel svart kjole og kjøpe mange fine tilbehør til den :)

Ja, nettopp. Men det er det jeg leter etter. Jeg kjøpte nemlig de røde paljettskoene fra DNA (som sambo og mamma hater ) jeg syntes de er så kule :D

Jeg ksla jo bare ha kjloe på julaften og kanskje nyttårsaften og da orker jeg ikke noen voldsomme kjole greier :)

Skrevet

Føler med deg. Jeg var også på kjolejakt i dag, og for utenom store ballkjoler var det omtrent bare "filler" igjen. Frykter at jeg er altfor sent ute.

Skrevet

Jeg kjøpte like godt et skjørt jeg, så finner jeg sikkert noe i skapet å kombinere det med. Så er julefreden (og forstanden min) reddet :)

Skrevet

Det var en minikjole på veromoda. En litt trang tubekjole i ruter. Finnes i rød, grønn og svart. Og rett under puppene var en fløyelsaktig tråd. Værtfall, det var en av kjolene jeg ville ha (den i svart) og jeg fant den i dag, selv om de sa de ikke hadde og fikk ikke inn. Så jeg har gått med kjole i dag :ler:

Jeg måtte bare, den ser jo litt hverdagslig ut da :)

Men jeg må finne noe å ha over tror jeg. For hvis ikke blir det vel veldig bart.

Tror jeg skal gå med den på julaften, eller om jeg bare finner en kjole til kanskje.

Jeg har alltid likt å gå med skjørt egentlig, men nå har jeg fått kjole på hjernen og det er så mange fine ;)

Skrevet

Kjole er gøy!!

Jeg fikk kjole av pappa faktisk, kosta ti kroner på et lagersalg :hoppe:

Skrevet

Heheheh ;)

Tipper din far var ganske så stolt over å ha kjøpt kjole til deg.

Fikk du den nettopp? var den fin?

Skrevet

Han var ikke på shopping aleine, da.. men jeg fikk den sist uke, sammen med enda en kjole til ti kroner, tre skjørt til ti kroner for hvert, fire supre draktjakker til femti kroner stykket pluss en ytterjakke til femti kroner... og prinsessen fikk seg knallstilig dressjakke til femti kroner.....

Joda, lagersalg er gøy!! :hoppe:

Og særlig når den første kjolen har vært i butikkene nå i høst, og jeg har vært og tittet på den :sjarmor:

Skrevet

Finner aldri sånne lagersalg, jeg! :sur: Tips mottas med takk neste gang du vet om noe slikt i Oslo og omegn... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...