Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg til sommeren, men har enda ikke bestemt meg for hvem som skal være forloveren min. Jeg er jente, og har egentlig lyst til å velge min aller beste venn, som er gutt. Han er den som kjenner meg best i verden utenom kjæresten, og det føles veldig riktig å spørre ham. På den annen side har jeg 3 veldig gode venninner som alle er aktuelle (har ikke èn bestevenninne), hvorav den ene har jeg vært forlover til, om det har noe å si.

Bestekompisen min kjenner ikke de andre vennene mine veldig godt, jentene på den annen side gjør det. F.eks. utdrikningslag vil da bli vanskelig med ham som forlover. Lurer også på om det i det hele tatt er "stuerent" å ha en forlover av motsatt kjønn, er litt redd for folks reaksjoner? Det er ikke aktuelt med mer enn èn forlover.

Tar gjerne imot andres synspunkter her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe rart med forlover av motsatt kjønn.

Tradisjonelt sett har det vel vært vanlig med utdrikningslag med bare gutter eller bare jenter,men det er da tullete å skulle la være å ha med sin beste venn fordi den er av motsatt kjønn!!?

Hvorfor skal man gjøre som "alle andre" ?

Jeg er forlovet,men vi ønsker ikke å ha et bryllup med de tradisjonelle rammene rundt,så vi gifter oss og feirer det på vår måte,når vi har funnet ut hvordan vi vil ha det.

Husk det er Deres bryllup og deres mulighet til å gjøre hele settingen på den unik,bestem selv å ikke tenk på hva andre måtte synes om det,de får da konsentrere seg om :) sine ønsker for sitt eget liv

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Har hørt om flere som har gjort dette. Selv om dette kanskje ikke er standard, så tror jeg ikke noen vil reagere på det?

Skrevet

Jeg synes ikke dette er rart i det hele tatt. Det er personen og ikke kjønnet som er viktig. Selv skal jeg ha broren min som vitne (vi skal ha borgerlig vielse, så han får ingen andre oppgaver enn å signere papirene) under vårt bryllup.

Skrevet (endret)

Velg den forloveren du helst vil ha, uten å tenke på kjønn. :)

Endret av Sumiko
Skrevet

Jeg hadde forlover av motsatt kjønn, og det var helt greit :) Enkelte reagerte nok, men hvorfor velge en venninne jeg ikke følte jeg hadde like god kontakt med som min beste kompis?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...