Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

det er noen jenter som tar piercing i tunga, gjør de dette fordi det er stilig eller er det seksuelle motiver for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok hull i tunga for 6 år siden, gjorde det vel fordi det var en liten trend på den tiden. Har den enda, og nå er jeg omtrent avhengig av den. :)

Skrevet

Jeg tok min i for ca 6 år siden selv.. Men når jeg ble sammen med sambo så tok jeg den ut.. Var såå mye deilige å kline, og suge uten.. Virkelig kjenne kukken og tunga :sjarmor:

Skrevet

Det var absolutt ikke noe seksuelle baktanker når jeg tok i tunga; hadde lyst til å prøve noe nytt,men gikk ikke med den mer enn 1-2 år. Min daværende kjæreste syntes det var sikkerlig digg når jeg gav ham oralsex - mye pga "effekten" av pircering,men jeg kan ikke helt skjønne hvorfor...

Skrevet

Gjør det ikke vondt for gutten å få oralsex fra ei med piercing i tunga? Risper det ikke mot kukhodet?

Skrevet
Gjør det ikke vondt for gutten å få oralsex fra ei med piercing i tunga? Risper det ikke mot kukhodet?

kula er som regel rund ;)

Skrevet (endret)

Tok min bare for å gjøre det egentlig!

"Måtte" liksom ta en eller annen form for piercing eller tatovering en gang, og så ble det tunga da. Må innrømme jeg hadde litt forhåpninger om en viss effekt seksuelt sett.. har fått masse komplimenter for både klining og suging, men det har vel egentlig lite med piercingen å gjøre. Faktisk føler jeg at den er litt i veien av og til når jeg kliner (ved suging derimot kan den være et bra hjelpemiddel).

Men klarer uansett ikke å ta den ut heller, den har blitt en del av min anatomi.

Endret av skanky
Skrevet

Jeg hadde tre, og kun fordi jeg syntes det var kult, det hadde ingenting med suging å gjøre.

Skrevet
Jeg hadde tre, og kun fordi jeg syntes det var kult, det hadde ingenting med suging å gjøre.

har jeg skjønt riktig, hadde du tre hull i tunga??? dæven... ;)

Skrevet
har jeg skjønt riktig, hadde du tre hull i tunga??? dæven... ;)

Jeg hadde det i noen år, uten å helt være klar over hvor handicappet tunga mi var. Nå kan jeg si RRRRRR og slikke tenna mine, jippii! :tunge1:

Skrevet

:overrasket: trodde ikke det kunne være mulig jeg.. ehhe... jaja, man lærer hver dag :)

Si r, ja, tok av piercingen her forrige uke for første gang på flere år (bortsett fra når jeg bytta da;)), r gikk ikke, og s kom som en sånn plystrelyd :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...