gard Skrevet 13. desember 2006 #1 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei Min kone og jeg skal få lagt fliser på kjøkken og gang. Vi har kjøpt noen fine marmor fliser som vi skal få lagt. Nå har vi fått tilbud fra en murer og det er snakk om 500 kroner per kvadratmeter for legging av flisene. Er dette en vanlig pris? Jeg har aldri fått gjort en jobb som dette før så jeg er litt grønn på området. Det hadde forresten vært glimrende hvis det fantes en database der man kunne sjekke hvilket rykte håndtverkere har. Hver gang man fikk gjort en jobb burde man gått inn for å fortelle hva som var gjort, om det var utført på tiden, om arbeidet var bra utført osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. desember 2006 #2 Del Skrevet 13. desember 2006 Dette lurer jeg også på. Vi skal fliselegge et bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsen Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg sitter her og lurer på akkurat det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. desember 2006 #4 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg vet at det ikke er svar på spørsmålet, men det er veldig enkelt å legge fliser selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei Ja, jeg hører de sier det men jeg frykter bare at hvis jeg skulle gjort det selv på kveldstid etter jobb og midt i en travel førjulstid så ville nok dette prosjektet ta år og dag. Og jeg er av den formening om at "selvgjort er velgjort" ikke alltid stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå