Karamba Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Vi har bestemt oss for å kjøpe mobil til vår datter på 10 år til jul. Vil kjøpe en med musikkspiller i, og med Netcom Young Talk abonnement. Noen som har negative erfaringer med denne, eller som kan anbefale en bedre mobil til en overkommelig pris? (ikke over 1000 kr) Har funnet denne til 1 kr hos Elprice.no... På forhånd takk for hjelpen!
Gjest Solsikke Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Jeg er kjempefornøyd med min z530i, det er en helt super telefon. Men husk at hvis den skal brukes som mp3spiller så må dere kjøpe høretelefoner og minnekort i tillegg. Det koster en del ekstra, derfor har ikke jeg tatt min i bruk som mp3spiller.
Karamba Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2006 Så bra å høre at du er fornøyd! Jeg bestilte den i går, har lest litt anmeldelser av telefonen og den virker helt grei. Dattera mi kommer først og fremst til å bruke den til å ringe, sende meldinger med og høre musikk på så jeg tror den er bra nok til hennes bruk. Ja, jeg så at det ikke fulgte høretelefoner og minnekort med. Litt dumt, men var heldig å slapp å betale noe særlig for telefonen så jeg får kjøpe det utenom og pakke inn. Har forresten et sett med høretelefoner til min w800 som jeg ikke bruker så mye som hun kan få låne dersom jeg ikke får tak i...
ATV Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 utrolig bra batteri levetid, med mitt normale bruk lader jeg kunn en gang pr uke(snitt 5 sms og 8 min prat hver dag) utrolig dårlig kamera og den har begynt og bli lit slingrete i lokket men absolutt den beste tlf jeg har hatt. lett forståelig meny (typisk s-e meny) og du kann vist bytte deksler på de. god jul, regner det som garantert at hun blir fornøyd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå