Sukkersøta Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Har i perioder før slitt med kvalme. Det er nå kommet tilbake. Kommer i bølger hver dag. Noen som har noen tips? Nei jeg er ikke gravid Lurer litt på om det kan være KUN psykisk pga stress og angst/uro? Eller noen som vet hva det kan komme av? Takker for svar
Drua Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Det kan være bivirkning av medisiner. Det kan også være virus, omgangsyke som ikke helt slår ut. Ellers er det veldig vanlig at angst/uro/stress tar utløp i fysiske symptomer ja, så det kan mye mulig være derfor.
aline Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 jeg var kvalm hver dag i flere år, dette var det ingen fysiske årsaker til annet en det som hadde kommet av angst og psyke, så det KAN være pga slikt, men selv sjekket jeg ut alle fysiske muligheter før jeg måtte innse at det kun var psyke. det KAN være så mangt, så personlig synes jeg det var tryggere å eliminere alle mulig FARLIGE ting først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå