Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 En kveld jeg og min samboer dusjet og koste oss ville hun plutselig at jeg skulle tisse på henne. Jeg ble rimelig sjokkert men gjorde som hun ba meg om. Tisset på rompa hennes og tenkte ikke mer på det og vi snakket heller ikke mer om det. Men nå har det gjenntatt seg flere ganger den siste tiden. Hun ønsker at jeg skal tisse på henne når vi koser oss i dusjen. Hvordan skal jeg tolke dette? Har hun en skjult side som nå begynner å komme fram. Synes egentlig hele greia er litt ubehagelig.
Gjest Gjest_TsS_* Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Syns dte er veldig bra at du har prøvd å gjøre dette for henens skyld. Men liker du det ikke, syns jeg du skal si ifra. Kanksje komme frem til en avtale.. Du har jo gjort det før, og kan vel kanskej gjøre det igjen? Snakk med henne, hun vil helt sikekrt ikke at du skal gjøre noe du ikke vil!
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Du er veldig heldig. Skulle gjerne ha gjort det med kona, men er nok ikke mulighet for det.....
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Du er veldig heldig. Skulle gjerne ha gjort det med kona, men er nok ikke mulighet for det..... ← Hva er gleden ved å benytte sin partner som dass?
Gjest Reven Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 Hva er gleden ved å benytte sin partner som dass? ← Smaken er som baken. Sjøl tenner jeg så vidt jeg vet ikke på wet, men om min kjære ba om det ville jeg prøve. Det kunne jo hende det var digg? Trådstarter skal ha ros fordi han prøvde for å glede sin kjære, men liker han det ikke sjøl er det ikke noe poeng i å fortsette. Sex og sex-relaterte aktiviteter skal jo nytes av begge parter, ikke sant? Ta en prat med henne i en ikke-seksuell situasjon, forklar at du ikke tenner på det, og gå videre med alle de andre spennende, deilige tingene dere liker begge to.
Gjest Reven Skrevet 26. desember 2006 #6 Skrevet 26. desember 2006 Du er veldig heldig. Skulle gjerne ha gjort det med kona, men er nok ikke mulighet for det..... ← Heldige er bare de som liker det (eller ikke liker det) begge to...
Gjest Det er så godt... Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Smaken er som baken. Sjøl tenner jeg så vidt jeg vet ikke på wet, men om min kjære ba om det ville jeg prøve. Det kunne jo hende det var digg? Trådstarter skal ha ros fordi han prøvde for å glede sin kjære, men liker han det ikke sjøl er det ikke noe poeng i å fortsette. Sex og sex-relaterte aktiviteter skal jo nytes av begge parter, ikke sant? Ta en prat med henne i en ikke-seksuell situasjon, forklar at du ikke tenner på det, og gå videre med alle de andre spennende, deilige tingene dere liker begge to. ← Kjempebra at det er folk der ute som har forståelse for at folk tenner på forskjellige ting. Wetsex m.m. Har en følelse av at når folk tenner på "unormale" ting, er de som spedalske og regne. Tenner folk på å bli tisset på/dritet på/kastet opp på/sprutet på, så er det deres ting. Gjør det som dere liker/tenner på, og ha god sex. Sex er ikke bare ut og inn, men det som dere liker. Kjør på!!!!!!!!!!
Gjest skosniffern Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 Tror jeg hadde blitt tent/smigret om en flott dame ville tisset på meg....mest pga forbuden frukt da jeg ikke tenner på tissinga spesifikt. Ser liksom ikke forskjell på om hun kommer på/eller tisser på meg....søl blir det uansett lol (man gjør det i dusjen seff)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå