Mirella Skrevet 9. februar 2003 #1 Skrevet 9. februar 2003 Morsdag i dag....så egentlig kommer kanskje denne litt sent,men... :oops: Kunne være artig å vite hva dere andre har gitt mødrene deres i morsdags-gave og hva har dere skrevet på kortet...? Da jeg skulle skrive kort til muttern, lette jeg nemlig febrilsk etter et dikt eller vers jeg kunne skrive på kortet....men ; som vanlig når man trenger sånt i en fart, så finner man det IKKE!! Så morsdags-dikt mottas med TAKK til neste års morsdag :blunke:
Gjest Zalomine Skrevet 10. februar 2003 #2 Skrevet 10. februar 2003 Min mor fikk pent brevpapir, og konvolutter i samme motiv, det satte hun VELDIG stor pris på. Hun sender mange brev i løpet av et år, denne er nok tom lenge før hun har bursdag (til sommeren). Hun har lett etter noe slikt, og det vet jeg. Ellers pleier hun klippe ut pene motiver og live på konvoluttene for å gi dem litt mer liv... På kortet skrev jeg ikke noe dikt. I barndommen pleide jeg og min bror å slite masse med å lage dikt, rime skulle det også. Det har vi slutta helt med. Jeg lagde det på pc'n, det et bilde av min mor på, fra da vi var i skogen og hogget ved. Min mor er sterkt plaget med leddgikt, så dette var en helt uvanlig ting, et at hun i det hele tatt kunne være med. Så da skrev jeg no om at "Ja, SLIK vil vi se mamma oftere! (frisk altså)" Altså ikke noe som passet for andre. Men jeg bruker aldri sånne "standardting" jeg tilpasser kortet så vel som gaven helt utfra den enkelte. Tanken som teller
Linemor Skrevet 10. februar 2003 #3 Skrevet 10. februar 2003 Vel mamman min var borte vet ikke om hun kom hjem i natt, skal ringe henne etterpå. det blir nok ingen gaver for dattra hennes er blakk, og vet ikke hva hun skla gjøre med strømregninga, men det ordner seg vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå