Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Jeg vil spille sims2, men måtte fjerne det fordi university var der og det måtte avinstalleres og bladibla. Dere skjønner greia, hele spillet må bort. Men den reagerer jo ikke engang. Møkkapc! Har dere peiling?
Gjest Maxagaze Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Jeg vil spille sims2, men måtte fjerne det fordi university var der og det måtte avinstalleres og bladibla. Dere skjønner greia, hele spillet må bort. Men den reagerer jo ikke engang. Møkkapc! Har dere peiling? ← Har du tatt en restart etter du forsøkte å avinstallere det ?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Nei, men jeg kan nå! kulan litt
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Det funka! Men BRØL!!!! Et program som heter Creative Product Registration vil ikke slettes, ingen plass! ikke restart engang, og det sto jeg ikke har lov å slette det. Det er et program som åpner seg så fort jeg har lukket det, og jeg blir en ille sint sjømann snart om det ikke forsvinner
Gjest Maxagaze Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Det funka! Men BRØL!!!! Et program som heter Creative Product Registration vil ikke slettes, ingen plass! ikke restart engang, og det sto jeg ikke har lov å slette det. Det er et program som åpner seg så fort jeg har lukket det, og jeg blir en ille sint sjømann snart om det ikke forsvinner ← Har du denne her: C:\Program Files\Creative\Product Registration\English\InetReg.exe Prøv om du kan disable den i oppstarten (du vil kanskje ikke få lov å slette den nå), klikk start - kjør - skriv "msconfig" (uten "ene) - trykk enter. Se om du finner InetReg.exe i lista under "startup", ta isåfall vekk krysset for denne. Start PCen pånytt, slett InetReg.exe. Hvis du er heldig er du kvitt'n.. ?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Jeg kom så langt som til startup, men inetreg.exe fantes ikke der Det er derimot en som ikke har navn der, men tør ikke ta den vekk.. tenk om det er noe viktig! Hoho denne dataen er dømt, tror jeg! Men takk for hjelp og MULIGENS videre hjelp?
Gjest Maxagaze Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Jeg kom så langt som til startup, men inetreg.exe fantes ikke der Det er derimot en som ikke har navn der, men tør ikke ta den vekk.. tenk om det er noe viktig! Hoho denne dataen er dømt, tror jeg! ← Det som er greit med msconfig (jeg går utifra at det er den du roter med nå.. ?), er at du bare kan krysse på igjen det-der-programmet-du-ikke-vet-hva-er, hvis det viser seg at det er viktig.. ..så, ta bort krysset, restart, og se om du savner noe. Men takk for hjelp og MULIGENS videre hjelp? ← Syns bare det er fint å prøve å hjelpe til jeg !
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Kjempesnilt iallfall ;D Øy her er alle de som står på startup, så kan du se! ADeck NvCpl nwiz daemon qttask NeroCheck jusched hpqcmon hpgs2wnd RunDLL32 winampa CTReoRun [tomt] rlvknlg nod32kui MsnMsgr NMBgMonitor Vet ikke om de sier noe? Nå restarter jeg visst!
Gjest Maxagaze Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 Kjempesnilt iallfall ;D Øy her er alle de som står på startup, så kan du se! ADeck NvCpl nwiz daemon qttask NeroCheck jusched hpqcmon hpgs2wnd RunDLL32 winampa CTReoRun [tomt] rlvknlg nod32kui MsnMsgr NMBgMonitor Vet ikke om de sier noe? Nå restarter jeg visst! ← Tja.. gjetter litt her da: ADeck Audiodeck.. ? Ettellerannet lydprog.. ta bort. NvCpl nwiz Disse har vel med skjermkortdriveren å gjøre.. behold. daemon Hmm.. daemon tools ? Bør vel beholdes. Hvis du har bruk for den da ? Hvis du ikke har mountet en CD/DVD har du vel ikke bruk for denne. qttask høres ut som Quicktime.. noe. ville tatt'n bort. NeroCheck bort! jusched aner ikke.. hpqcmon hpgs2wnd Har vel med hp å gjøre.. ? Driver til scanner/printer.. ? Behold. RunDLL32 Bør vel beholdes. winampa bort! CTReoRun KAN jo være noe med Creative. bort! [tomt] hmm.. rlvknlg Aner ikke. nod32kui Antivirusen din.. ? behold. MsnMsgr Den ville aldri jeg hatt, men du trenger den sikkert.. ? Tipper dette er MSN Messenger. NMBgMonitor Aner ikke.. ******************** Hvis du følger "anbefalingen" min her, og opplever at ting ikke funker som før skal det ikke være verre enn at du krysser de på igjen. Men alt skjer selvsagt på eget ansvar, mister du ting du har lagret/PCen kresjer, vil jeg ikke ha deg løpende etter meg ifølge med advokater.. greit ? (ikke at jeg tror det skjer så mye galt da)
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Det funket! Tusen takk for hjelp du! Endelig mindre plass på min taskbar :D
Gjest Maxagaze Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Det funket! Tusen takk for hjelp du! ← Fikk du fjernet den Creative saken.. ? Endelig mindre plass på min taskbar :D ← Hmm.. jeg hadde nå håpet det ble mer plass på taskbaren, menmen. Hyggelig at det funket ihvertfall..
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 16. desember 2006 #12 Skrevet 16. desember 2006 HAH! Jeg mener mer plass ja! :D Men mindre mas iallfall! Og creative er husj vekk!
Gjest Maxagaze Skrevet 16. desember 2006 #13 Skrevet 16. desember 2006 HAH! Jeg mener mer plass ja! :D Men mindre mas iallfall! Og creative er husj vekk! ← Tjohooi !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå