Gå til innhold

Hva slags transport fra kirken?

Løven

Anbefalte innlegg

Vi vet ikke helt om vi skal ha veteranbil, sportsbil eller limousin. Jeg har kjempe lyst på limousin, men det koster jo endel. Og ja, man gifter seg kun engang, men jeg har faktisk tenkt til å leve etter den dagen også... :D Så hva slags transport skal dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så heldig at jeg har en venninde som har en strøken diger hvit amerikaner! ( husker aldri hva den heter..)

Har for moro skyld sett på priser på limousin, må jo opp i seks-syv tusen jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer ikke til å gjøre så mye ut av transporten fra kirken. Har iallefall ikke tenkt å bruke ekstra penger på det. Kommer til å få en i familien som har en vanlig fin bil til å kjøre. Kanskje svigerinnen min, som skal være min forlover. De har en stilig Mitsubishi Galant. Trenger ikke noe annet vi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi skal bruke vår egen bil. Ikke noen spesiell bil på noen måte, men vi har ikke råd til noe annet og er ikke noe opptatt av akkurat den biltransporten. Det er nå bare noen minutter en dag likevel, kommer jeg meg bare inni med kjolen min med litt hjelp er jeg fornøyd. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar oss ikke råd til å bruke noe penger på bil... Skal sannsynligvis bruke min onkels Ford... Den er fra begynnelsen av 80-tallet, men ganske stilig - det er en noe spesiell modell, og han har tatt utrolig godt vare på den - like blank i lakken ennå! Og så er den litt stor, og sort, med mye blankt krom... Tror det blir mer enn stilig nok for oss!!

(Hvis det går etter rang og økonomi, burde vi nok hatt en Lada... Hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte vår egen bil med stor sølvsløyfe på. Vi hadde et stort bryllup og brukte mye penger - men mange tusen kroner på en bil som skal brukes i en time halvannen - nope.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde limo fra Lincoln Limousine, og fikk en veldig bra pris! halvparten av hva som ble nevnt over her, og vi hadde den i flere timer (kirke og fest i hver sin by).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ringblomst ikke innlogget

Nå er det ikke før til neste år at vi gifter oss, men vi tror vi kommer til å kjøre på scooteren min :ler: Bare jeg kommer meg oppå og ikke setter fast kjolen, så skal nok det blir bra ja. Nå skal det sies at vi skal ha festen rett ved siden av kirken, og det blir heller ikke mer enn ti minutters kjøring.

ringblomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære skal bruke hest og vogn. Synes det er stilig, samt at jeg er hesteinteresert og får ordnet med hest og vogn gratis....

Tenkte først vi skulle ha Limo, men siden vi gidfter oss på bygda så vet jeg at veldig mange kommer til å kikke rart på oss, da det ikke er vanlig der. Så vi tar hest og vogn. Er en kjempestilig hestevogn og en stor Oldenburger som skal dra. Tror det blir supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha en oldsmobil frå 1964. Kremfarga, med svart kalesje. Hvis fint ver kan den være nede. Den får vi låne gratis gjennom en bekjent.

Vestlandstausa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gidder heller ikke å bruke mange tusen på å leie en flott bil. Min svoger har en mørk blå Audi A4, og den har vi tenkt å pynte litt. Det er jo tross alt ikke så mye tid vi skal tilbringe i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde hest og vogn (fra kirken).... :) ...kjempeflott....!!...dette hadde mannen min bestillt uten at jeg visste det ...... :)

Til kirken hadde vi svigerforeldrene mine sin svarte Mercedes......flott pyntet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke spekulert så mye på dette enda, men jeg tror ikke

vi kommer til å bruke veldig mye penger på skyss.. Både frisør,

kirke og lokalet ligger tett innpå hverandre, så det er nesten så jeg er fristet til å gå :D Noen som har prøvd det?

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi skal ha 2stk wrc-biler.. hvis det sier dere noe.. det er rally bil (i slik klasse som petter solberg kjører) Jeg og min kommende mann reiser i en og forloverene våre reiser i en. som dere kansje skjønner så er rally hobbyen våres... derfor.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har ikke bestemt oss enda, men kommer til å ha en veteran bil.

Hadde lyst på hest og kjerre, bruke den gamle hesten min, men det er et stykke fra kirken til der bildene skal tas og til lokalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gifteklar ja

Dere som skal pynte vanlige biler... Hvordan skal dere pynte dem? Min mor har en ny svart stasjonsvogn som er stilig... kanskje vi kunne tatt den? Hvordan kan jeg pynte den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...