Gå til innhold

julegave ti barn på 10 mnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi noe barnet trenger.

Leker får de som regel MER enn nok av etterhvert likevel.

Kjøp noe ullundertøy av skikkelig kvalitet feks. Det blir garantert foreldrene glad for ihvertfall. Et 10 mnd gammelt barn har ikke noe forhold til gaver enda likevel, så for barnets del spiller det ikke så stor rolle tror jeg. Papir og bånd er morsomt for de små :)

Skrevet

Pekebøker er også en fin ting og gi. Holder også med på ullundertøy eller noe sånt.

Skrevet

Jeg ville foreslått noen fine bøker, men ser at det allerede er nevnt.

Ellers er jo klær alltids noe barnet trenger, og ull-undertøy var et godt forslag.

Hør med foreldrene om hvilken størrelse som brukes nå eller om kort tid.

Skrevet

Dattern minvar 10 mnd i fjor tiljul. Hun fikk endel klær. De lekene hun fikk som jeg husker var bøker, en dukke, sånne stableklosser, en puttekasse og en båt til å ha i badekaret.

Det hun likte best var dukken. Den er med overalt og blir nesten kost og nusset istykker. Men det er jo individuelt hva unger bryr seg om.

Jeg ville hørt m foreldrene. Enda er dattern min så liten at jeg ber om klær når folk spør hva hun ønsker seg....

Gjest graceland
Skrevet

En cd med barnesanger på? Det er jo litt koselig. Ellers så tror jeg ting som ullundertøy, raggsokker og strømpebukser slår an. Det får unger aldri nok av.

Skrevet

gavekort på babyutstyrbutikk? Det hjeper på når man skal gjøre alle de store innkjøpene som bilseter og vinterdresser :)

Gjest Silmarill
Skrevet

Gi barnet en pysjamas! Det er en kjærkommen gave! :)

Skrevet
Kjøp noe ullundertøy av skikkelig kvalitet feks. Det blir garantert foreldrene glad for ihvertfall.

Vil bare si at mange barn ikke tåler å bruke ull inn på kroppen, så da ville jeg sjekket med foreldrene først...

Vi fikk ullundertøy til enhver anledning og har mye ubrukt i skapet.. (selv om jeg brukte anledninger til å fortelle at slikt kunne vi ikke bruke).

Og er man følsom for slikt spiller det liten rolle hvilken kvalitet det er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...