mowgli Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Noen som vet om jeg finne ut hva som spilles på f.eks. P3 akkurat nå på nettet? Hører stadig en fin sang på radioen og vil gjerne finne ut hvem som synger og hva sangen heter.....
mee mee Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 er det ikke noe internett side til p3 du kan gå inn på?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 http://www.nrk.no/kanal/nrk_petre/3046118.html
mowgli Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2006 Ja, den siden har jeg også funnet... men jeg savner noe som at Nå spilles: Morten Abel med Bigbrother.... Neste sang: Lorenzo med Late night deja vu... Mener å ha sett det en gang tidligere men nå finner jeg det ikke...
Sarah Salamander :-) Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Ja, den siden har jeg også funnet... men jeg savner noe som at Nå spilles: Morten Abel med Bigbrother.... Neste sang: Lorenzo med Late night deja vu... Mener å ha sett det en gang tidligere men nå finner jeg det ikke... ← Jeg hører nesten bare på P3 og savner også en slik spilleliste. Er nesten 100% sikker på at det ikke finnes. På enkelte programmer kan du se i etterkant oversikt over alle sangene som er spilt. Ellers anbefaler jeg å sjekke spillelistene (A, B og C lista) der står veldig ofte navnet på sangene som er spilt. (hvis du er så heldig at du husker eks. refrenget på sangen, er jo det ofte navnet på den....) ellers - hvis du er skikkelig desperat (som musikk elskeren jeg er av og til ) noterer du tidspunktet på sangen og så hører du programmet på nytt på nrk podkast. Og i de mest desperate tilfellene så sender du en mail til dem
Gjest gjesta Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Hvis du kjøper deg dab-radio vil du få opp navnet på sangen i displayet. De har blitt billigere nå de siste årene, så det kan kanskje være en mulighet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå