Gå til innhold

"kappelaken" til continentalseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har contnentalseng som står på sokkel, og samboeren min kjøpte et kappelaken til - det ser jo IKKE bra ut for å si det forsiktig... Finnes det laken med strikk til å på de nederste madrassene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener. men du kan jo bruke kantbeskytter, mellomkant og toppmadrasslaken, jeg syns det er finest når du har sokkel.

Viss jeg skjønner deg riktig så trur jeg ikke du får kappelaken som festes på noen av di andre madrassene. De jeg har sett legger du under eller fester (kommer litt ann på typen laken)under overmadrassen.

Skrevet

Ja! Akkurat det jeg trenger! Tusen takk :)

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i BILLIGE kantbeskyttere?

Skrevet

Den eneste produsenten jeg kjenner til er Turiform, og deres kantbeskytter koster rundt 200-300 kr. hos Interiørland.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er bare en i pakken. Jeg har rammemadrass, og min kantbeskytter har akkurat riktig høyde til denne. Det er mulig de fins i andre høyder som passer bedre til kontinentalmadrasser også.

Skrevet
Det er bare en i pakken. Jeg har rammemadrass, og min kantbeskytter har akkurat riktig høyde til denne. Det er mulig de fins i andre høyder som passer bedre til kontinentalmadrasser også.

oki, jeg får gå innom å spørre. har i dag kapppelaken, men det blir så støvete og må strykes etter vask for å se pent ut. da er det lettere med en kantbeskytter som slipper å strykes :)

Skrevet

Jeg kjøpte på Skeidar, husker ikke prisen men det var ikke så ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...