Gå til innhold

eksamen,etter etternavn?

treningsjenta

Anbefalte innlegg

skal ha muntlig eksamen på uio, juss nå..

lurer litt på om dette er etter etternavn?

ser at de har satt av 3 dager. hvem får komme først osv?

jeg ville kanskje tro atdet var etter etternavn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at de går etter etternavn, de gjorde iallfall det da jeg tok grunnfag på UIO. Virker logisk at rekkefølgen er alfabetisk.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det 3 avdeling??

Vet du om karakterene fra 1 avd har mye å si for resten av jusutdannelsen? :tristbla:

hei..

dette er 3 avd jeg lurte på ja..

du lurere på om redultater for 1 avdeling har mye å si.... jeg skjønner du ikke er fornøyd med dine eksamensresultater... :tristbla:

vel, jusstudiet er meget opphengt i dette med karakterer. men prøv å ikke henge deg opp id et så mye. for akkurat nå synes du kanskje 1 avd pensum er tungt...vel, så kommer du på 2 avd, og får høre at dette er det værste året i henhold til pensum... men tro meg... 3 avdl er likedan. så du er en utfordring foran deg. og i forhold til karakterene til dette så vil jeg nok ikke vært så deppa for 1 avd kar. greit, nok de ser på helheten... men alene er de ikke avgjørende. så jeg tror jeg ville lagt det bak meg og gått videre med mot og håp om bedre kar videre. tror nok det videre på en måte teller mer.......

men det er alltids en mulighet for å ta opp. jeg gjorde det, men ikke 1 avd. jeg tok opp 2 avd samtidig som jeg gikk 3 avd. men det er tungt! og du må jobbe og være sikker. men jeg ville nok ikke tatt opp 1 avd. for så viktig er den ikke, mener jeg da...

lykke til videre.

glem skolen nå, og ha en fin jul :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Kandidatnummer er sortert etter etternavn og jeg går ut ifra at de kjører kandidatnummer i rekkefølge. Så indirekte vil det jo si at rekkefølgen beror på etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...