Gå til innhold

Hva betaler dere for frisør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer prøvetime og oppsett på selve dagen. Betaler man alt samlet i en pakke da, og hva er ca pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der jeg (kanskje) skal få ordnet hår og sminke er det 1300 kr for prøvetime og oppsett på selve dagen. Bli sikkert rundt 1500 kr m/sminking. Vanlig frisørsalong. (Nord-Trøndelag, vel og merke).

Skrevet

Jeg har fått beskjed om ca 850 kr timen, og de regner ca 3 timer. Da er jeg faktisk litt usikker på om prøvetimen er inkludert..

Sminke mellom 450-650 kroner.

Skrevet

Det kommer vel helt an på hva man skal ha gjort?

Selv hadde jeg en del forberedelser da. Husker ikke hva jeg betalte for prøvetimen jeg...

Betalte over tretusen selve dagen det var uten makeup. Da fikk også forloveren satt opp håret og en brudepike.

Gjest Ballerina
Skrevet

Oi, da har jeg valgt en dyr plass... der jeg skal koster det 4000,- - 5000,- for prøvetime, sminke og oppsett av hår... (men de regner med prisøkning frem til 2008)

Skrevet

Betaler ca kr. 1 000,- for prøvetime og oppsett :)

Sminkingen koster 700,- med prøvetime :hoppe:

Skrevet

Hun jeg er forlover til og jeg forhørte oss om priser, vi er fra et lite sted på østlandet. Og bare der varierte prisene fra 1500kr - 3000kr bruden, og det lå rundt 1000kr for meg som forlover. Men noen hadde alt inkludert i prisen, dvs pynt som evt kunne brukes, prøvetime, sminke og sette på kjolen. Mens hos andre var det kun håret som ble satt opp.

På det dyreste stedet sa hun at hun da stengte salongen den dagen og tok seg av kun oss, vi to og brudepiken! Da sminker hun, setter opp hår og får på brudekjolen så vi kan dra rett til fotografering! Så tror vi havner der...hørtes veldig koselig ut!!

Som moren til bruden sa, det skal være litt kos og opplevelse og, så betal heller litt mer for å slippe et stresset sted med masse andre kunder...

Skrevet

Jeg ga 2500.

Det var med prøvetime og både hår og sminke.

Jeg har veldig tykt og langt hår, så det tok lang tid.

Jeg var der helt alene og fikk champagnebrus og frukt. kunne få hjelp til kjole og, men siden jeg kjørte selv så valgte jeg og kle på meg i kirka.

Jeg var veldig fornøyd.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg bestilte i dag. De sa 2200 for oppsetting, sminke og prøvetime. De hadde også eget "bruderom" hvor jeg kunne skifte.

Kunne bli litt dyrere hvis det krevde mye jobb.

Syntes ikke det var så ille jeg... :)

Skrevet

Skal betale 750kr/t, og hun trodde det kom til å ta 2-3 timer med oppsett av hår + sminke. Da skifter jeg der i salongen. Siden salongen er såpass liten, går jeg ut i fra at vi får hele salongen for oss selv. Jeg skal ha forloveren min med meg, og hun skal også få fikset håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...