Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er på taxfree-shopping nå og fikk beskjed om å kjøpe HR Magic Concealer siden jeg har hørt så mye bra om den. Den hadde de selvfølgelig ikke, men tax free-dama anbefalte Kanebo. Kjæresten min kjøpte den, men jeg vet ikke navnet eller noen ting.

Noen som har erfaring med Kanebo concealer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Den i penn er i hvertfall bra. Passe dekkende, men jeg likte ikke å bruke den under øynene, for jeg syntes den ble litt for matt.

Skrevet

Scheisse! Det er under øynene jeg stort sett bruker concealer...

Gjest Deception
Skrevet

Vel, det kan hende du liker den bedre enn jeg gjorde (og jeg brukte den under øynene i 1.5 år), men jeg foretrekker YSL Touche Eclat under øynene siden den ikke er så dekkende. Magic Concealer bruker jeg til å dekke andre ting, hvis det trengs.

Hvorfor ikke bare prøve? Siden den er kjøpt på tax free, får du uansett ikke byttet den, og kanskje du finner en ny favoritt. Den tørker i hvertfall ikke ut huden på samme måte som YSL dessverre gjør.

Skrevet

Skal selvfølgelig prøve den, ja.

Har tidligere hatt YSL og Dior. YSL var best av de to.

Gjest Deception
Skrevet

Dior sin likte jeg ikke i det hele tatt; den skled rundt på huden og ble seende merkelig ut. Jeg vil si at Kanebo sin concealer er hakket mellom en ordentlig dekkende concealer og YSL sin, så du blir forhåpentligvis fornøyd.

Skrevet

Jeg foretrekker helt klart Kanebos penn under øynene, og synes ikke YSL's gir god effekt der.

Skrevet

Den pennen fra Kanebo er den beste jeg har prøvd. Bruker den både under øynene og over kviser. Den dekker akkurat passe bra.

Skrevet

Jeg har også brukt den pennen, og synes den var bra!

Skrevet
Jeg foretrekker helt klart Kanebos penn under øynene, og synes ikke YSL's gir god effekt der.

Helt enig.

Den fra YSL er riktignok en highlighter, så det blir ikke helt rettferdig å sammenlikne disse. Min Touche Eclat begynte å lukte skikkelig ille etter å ha stått (ubrukt) i noen måneder. Så da kunne jeg kaste den med god samvittighet.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg syns Kanebo sin er helt super, men liker best pennen fra Estee Lauder. De tester ikke på dyr heller. Vet ikke om Kanebo gjør det.

Skrevet

Har sjekket den nå. Fargen var jo mørkere enn hva jeg har på de andre. Grr. Hun dama i butikken visste jo hvilken farge jeg skulle ha i YSL og HR som de ikke hadde.

Har ikke prøvd den på ennå, så vet ikke hvordan det blir på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...