Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg poster innlegget feil men fant egentlig ikke noe sted det passer.

Jeg er ute etter en ny 7.sans eller allmenakk(eller hva det heter). Ikke lyst på en sånn som de selger i bokhandelen. Vil ha en som er litt kul og fin. Som ser litt eksklusiv ut:)

Noen som vet hvor jeg kan finne dette? Nettsteder eller butikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så en i går som jeg har så lyst på.

Det var en almanakk med noen ord hver uke av forfatteren Paulo Coelho. Den kostet 200 kr i bokhandelen.

Skrevet
Jeg så en i går som jeg har så lyst på.

Det var en almanakk med noen ord hver uke av forfatteren Paulo Coelho. Den kostet 200 kr i bokhandelen.

Hvilken bokhandel var dette?

Skrevet

Notabene-kjeden.

De hadde bare en igjen da jeg var der. Ble så fristet, men hadde ikke penger til den :tristbla:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Mulig jeg poster innlegget feil men fant egentlig ikke noe sted det passer.

Jeg er ute etter en ny 7.sans eller allmenakk(eller hva det heter). Ikke lyst på en sånn som de selger i bokhandelen. Vil ha en som er litt kul og fin. Som ser litt eksklusiv ut:)

Noen som vet hvor jeg kan finne dette? Nettsteder eller butikker...

Ordning&Reda pleier å ha slikt. Du finner sikkert mange hvis du søker på almanakk/kalender/filofax etc :)

Skrevet

Jepp, ordning&reda har noen stilige. De er som små ringpermer og fåes i forskjellige farger. Innmaten kjøper man separat. Jeg har titta på de flere ganger, men jeg klarer ikke bestemme hvilken farge eg evt. skal kjøpe.

http://www.ordning-reda.no/Kalender.htm

Skrevet (endret)

Tusen takk:) På ordning og reda hadde de jo mange:) Bar å få bestemt seg da.

Kan de kjøpes på nett? Dette fant jeg jo svar på selv :sjenert:

Endret av Shayla
Skrevet

Hos Elitefoto kan du lage ditt eget omslag: http://elitefoto.colorsoft.no/main.aspx?WebPageID=647 men det var kanskje ikke helt det du var på jakt etter, for særlig eksklusiv ser den vel kanskje ikke ut.

Ellers ville jeg prøvd mer kontorutstyrbutikker som f.eks. binders, tror de har litt annet utvalg enn de fleste bokhandler. Filofax har jo et stort utvalg (På Magasin i København hadde de massevis, men det er kanskje litt upraktisk å reise dit...?), du kan se noe på hjemmesiden deres: http://www.filofax.com/int/ Så ikke ut til at det var noe i Norge, men det burde jo være mulig å bestille fra Danmark.

Skrevet

Kalenderne til Moleskine synes jeg er kjempefine. Litt historisk sus over det, samtidig enkel og veldig stilren design. Go googling! :)

Skrevet

Jeg bruker bare de bittesmå, for de får plass i veska. Praktisk!

Skulle ønske jeg klarte å gå med filofax, de er jo så kule og man kan ha penger og stæsj i dem.

Finnes det Filofax med mobilholder? :klø:

Skrevet (endret)

Takket være denn tråden, har jeg nå fått en fin 7.sans fra Ordning og Reda:) Tok en brun med spiral i str A6:) Veldig fornøyd og den passer perfekt i vesken :hoppe:

Endret av Shayla
Skrevet
Kalenderne til Moleskine synes jeg er kjempefine. Litt historisk sus over det, samtidig enkel og veldig stilren design. Go googling!  :)

Liker de best selv, og de fåes i mange størrelser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...