Gå til innhold

Nå har den kommet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjolen min - bestilt fra USA - det gikk helt knirkefritt. Og den passer nesten helt perfekt, kan kanskje sy den inn litegrann i livet. Og den var enda flottere i virkeligheten enn bildet:

www.bridesave.com/images/gowns/fy4071m.jpg

Å hurra hei og hopp - jeg er så glad i dag!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei RoadQueen!

Så flott for deg! Du blir helt sikkert en flott brud. Gratulerer! :)

Hvor lang tid tok det før du fikk kjolen fra USA? Bestilte du fra bridesave?

Hilsen fra Po Pi

Skrevet

Knall stilig jakke. No sånt kunne kanskje jeg tenkt meg også. Hvor lang bestillings tid var det?

Skrevet

En kjole utenom det vanlige...veldig flott..!!!!! :)

Vekker nok oppsikt den......har sansen for at noen velger noe som ikke alle andre har....!!! :):)

Skrevet

Hei hei.

Tøff kjole. Den blir du lekker i.

Kor mykje betalte du for kjolen? Betalte du moms og innførselsavgift?

Fikk du den før du skulle?

Venter spent på svar... Vestlandstausa :D

Skrevet

RoadQueen:

Var det du som tenkte at du kanskje skulle bruke hatt til denne kjolen?Det hadde i tilfelle vært kjempestilig.

Kjempetøff kjole! Som det er sagt før her, det er hyggelig å se at ikke alle er like tradisjonelle som oss andre.

Skrevet

Jeg syns den var veldig lite "brude"-aktig om du skjønner hva jeg mener. Men man har forskjellig smak, og bra er det :)

For all del, den var fin og annerledes, og du kommer garantert til å bli flott med den :)

Skrevet

Takk for alle kommentarer til kjolen - jeg er kjempefornøyd med den - mer og mer....

Jeg bestilte kjolen fra Bridesave - den var egentlig gått ut men en forespørsel hos produsenten førte til at de leverte en siste kjole. Juhuuu!! Fra bestilling til den ble sendt gikk det tre måneder - selve frakten tok 10 dager med UPS. Kjolen har hittil kostet meg 1800 kroner, frakten snaue 800 kroner men jeg har enda ikke fått noen regning på fortolling/moms men det vil bli ettersendt.

Joda - jeg lurte på å ha hatt til kjolen - men etter at jeg har spradet rundt i den noen dager nå har jeg kommet fram til at hatt vil bli litt for mye - med mindre hatten er liten så det har jeg slått fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...