Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Er en mann som har tenkt en del på dette temaet. Menns størrelser blir ofte diskutert, men hva med størrelsen på det kvinnelige kjønnsorgan. Jeg er på ingen måte noen rundbrenner, men har i løpet av de ca 20 åra jeg har vært sexuell aktiv hatt en god del kvinner. Både i forhold men også one nigth stand. Nå er vel jeg en ganske "normalt" (hvis det ordet kan brukes) utrusted herre. Rundt 16 cm er jeg. Min erfaring er at 75 prosent av alle kvinner befinner seg innenfor en "normal". En normal der jeg med lukkede øyne aldri ville klart å kjenne forskjell på hvem jeg faktisk var inni. Men så har man de 25 prosent som befinner seg utenfor denne "normalen". Har hatt sex med kvinner i slutten av 30 åra som har født både 2 og 3 barn, men som likevel er utrulig trang og fin. Ja ved ett tilfelle har jeg faktisk møtt en jente i slutten av 20 åra som var så trang at det rett og slett gjorde vondt( å da snakker jeg ikke om at hun ikke var opphisset). Men det motsatte har jeg da også opplevd. Unge jenter på 19-20 som er så store at jeg garantert kunne puttet hele høyrearmen inn. Det finnes store variasjoner i penisstørrelsen til oss menn. Men det finnes jaggu meg store variasjoner blant kvinner også. Jeg tipper det finnes noen som passer perfekt også på dette området for alle mennesker. Det er bare å prøve seg fram... God jul alle sammen...........
Jalp Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Vaginatsørrelser er helt uinteressant så lenge det ikke er så trangt at det hindrer penetrering. Variasjoner er spennende fordi det utfordrer den enkelte til å ta utgangspunkt i partneren slik denne er, og gjensidig finne fram til en måte å ha sex på som fungerer bra for begge. Jeg liker den vaginaen som sitter på den kvinnen jeg liker
Gjest Don Giovanni Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Jeg liker den vaginaen som sitter på den kvinnen jeg liker ← kunne ikke bli mer enig gjelder forøvrig alle andre kroppsdeler også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå