Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse ¨sparetider¨ bruker jeg sorte lus i metall for å holde håret på plass, hvis ikke ser det rimelig vilt ut oppå der, men... Jeg reagerer på disse lusene, får sår og blemmer og det er aldeles ikke godt :sur:

Noen som har noen gode alternativer som jeg ikke reagerer på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Det høres i hvertfall ut som nikkelallergi, og da ville jeg holdt meg unna alt av metall. Har du prøvd hårbånd?

Skrevet (endret)

Litt avsporing, men morsomt at du kaller det lus. :ler:

(Det heter vel kanskje det, men morsomt å bruke lus til å holde håret på plass. ;) )

Endret av Mystisk
Skrevet

Nei, håret er for kort til å bruke hårbånd enda... Eller, det kommer sikkert an på øyet som ser, men jeg føler meg ikke vel med hårbånd enda...

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har hår til kjevebeinet, og jeg bruker gele og spray, stryker det glatt bakover, og setter på et bredt hårbånd. Jeg pleier å få kommentarer om at det ser fint ut. :) Dessuten er det ingenting annet som sitter i dette åleglatte håret.

Sjekk ut hqhair.com, de har masse rare accessoarer, så kanskje også noen lure ting til håret?

Skrevet

Jeg kan farge meg grønn og legge meg i kruspersilledisken og ingen vil se forskjell, ikke bruker jeg noe særlig i håret fordi det bare klør...

Skal i alle fall sjekke ut hqhair, takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...