Gjest vimse Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 I disse ¨sparetider¨ bruker jeg sorte lus i metall for å holde håret på plass, hvis ikke ser det rimelig vilt ut oppå der, men... Jeg reagerer på disse lusene, får sår og blemmer og det er aldeles ikke godt Noen som har noen gode alternativer som jeg ikke reagerer på?
Gjest Deception Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Det høres i hvertfall ut som nikkelallergi, og da ville jeg holdt meg unna alt av metall. Har du prøvd hårbånd?
Gjest Advena Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 (endret) Litt avsporing, men morsomt at du kaller det lus. (Det heter vel kanskje det, men morsomt å bruke lus til å holde håret på plass. ) Endret 13. desember 2006 av Mystisk
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Nei, håret er for kort til å bruke hårbånd enda... Eller, det kommer sikkert an på øyet som ser, men jeg føler meg ikke vel med hårbånd enda...
Gjest Deception Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har hår til kjevebeinet, og jeg bruker gele og spray, stryker det glatt bakover, og setter på et bredt hårbånd. Jeg pleier å få kommentarer om at det ser fint ut. Dessuten er det ingenting annet som sitter i dette åleglatte håret. Sjekk ut hqhair.com, de har masse rare accessoarer, så kanskje også noen lure ting til håret?
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Jeg kan farge meg grønn og legge meg i kruspersilledisken og ingen vil se forskjell, ikke bruker jeg noe særlig i håret fordi det bare klør... Skal i alle fall sjekke ut hqhair, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå