Gjest Kermit Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Er det flere som har opplevd laaaaang leveringstid fra h&m i disse juletider? I følge "mine sider" har de drevet og pakka på kåpa mi siden den 8.des, så den skal nok overleve postgangen...
Timia Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Ja! De er utrolig trege. Jeg har ventet over 2 uker på pakken min selv om de har alt på lager. Fikk først beskjed om levering i uke 49 og nå har de utsatt leveringen til uke 51. Ringte dem i går og hørte om de ikke kunne sende pakken min nå for jeg vil gjerne ha pakken før jul. De svarte med at de skulle sende pakken i løpet av dagen. Nå gikk jeg akkurat inn på min side og pakken er ikke sendt til pakking engang Posten har 16 desember som sendingsfrist av pakker, så det begynner å haste nå Jeg har veldig lyst til å få ulljakken min før jeg reiser bort for julen.
Karamba Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Har ikke merket noe til det. Siste pakken fikk jeg 1 uke etter at den var bestilt. Men fra andre nettbutikker derimot så venter jeg...
Gjest Kermit Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Ser at H&M - på samme måte som Ellos, garanterer at man får varene før julaften dersom man bestiller før 14.des. Vet ikke om jeg hadde turt å gamble på det...
lillesky Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 I følge "min side" på hm.com ble pakken min sendt 7.12, og jeg fikk hentelapp 11.12.
millala Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Jeg bestilte to plagg 4. desember. På "min side" står det at varene ble sendt 8. desember. Jeg har enda ikke sett snurten av noen hentelapp fra posten. Er dette vanlig? Eller bør jeg ringe HM eller Posten?
Gjest Kermit Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Jeg bestilte to plagg 4. desember. På "min side" står det at varene ble sendt 8. desember. Jeg har enda ikke sett snurten av noen hentelapp fra posten. Er dette vanlig? Eller bør jeg ringe HM eller Posten? ← Det er bare 5 dager ennå, så jeg synes det er for tidlig å bekymre seg. Firmaer begynner vanligivs ikke å spore tapte pakker før det har gått minimum 14 dager etter utsendelse fordi Posten ofte kan være forsinket - kanskje spesielt i disse juletider.
Timia Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Jeg stoler ikke helt på den julegarantien til HM....
Gjest Advena Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Jeg stoler ikke helt på den julegarantien til HM.... ← Nei, det blir spennende å se.
Gjest Advena Skrevet 15. desember 2006 #10 Skrevet 15. desember 2006 Bestilte mitt på mandag, har fått sms nå om at jeg kan hente pakken imorgen. Ganske kvikt, må jeg si.
Gjest Kermit Skrevet 16. desember 2006 #11 Skrevet 16. desember 2006 Jeg stoler ikke helt på den julegarantien til HM.... ← Ikke jeg heller. Det sto på nettsidene deres at de garanterte levering før jul dersom man bestillte før 14.des. Jeg bestillte kl halv 5 natt til den 15. - altså 4 1/2 time for sent for å være pirkete, og da jeg snakka med h&m sa de at de tvilte på at de kunne levere før jul.
Timia Skrevet 22. desember 2006 #12 Skrevet 22. desember 2006 Sitter å ser på pakkesporet mitt og pakken kommer ikke frem til jul! selv om jeg bestilte den 2 desember. Litt av en julegaranti
Gjest Advena Skrevet 22. desember 2006 #13 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Er nok forskjellig da, tenker jeg.. Siden min pakke kom etter ca. 4 dager. Endret 22. desember 2006 av Mystisk
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2006 #14 Skrevet 22. desember 2006 Jeg bestilte en jakke rett før helga, og jeg henta den i går Utrolig kjipt for deg som bestilte for lenge siden da! har du ringt dem?
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2006 #15 Skrevet 22. desember 2006 Tror det kommer litt ann på bosted også. Jeg bestilte en pakke den 15. som kom i dag, bor i tigerstaden.
Timia Skrevet 22. desember 2006 #16 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Jeg bestilte en jakke rett før helga, og jeg henta den i går Utrolig kjipt for deg som bestilte for lenge siden da! har du ringt dem? ← Jeg ringte dem 3 ganger sist uke for å høre om de ikke kunne sende pakken snart. Hver gang så sa de at de skulle sende pakken samme kveld. Pakken ble ikke sendt til pakking før på mandag. Endret 22. desember 2006 av Timia
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2006 #17 Skrevet 22. desember 2006 Men nå er den sendt til pakking? Da burde den jo komme snart! Jeg bor også i tigerstaden og lagrene ligger jo her så det kan være derfor vi får pakkene så fort, men dine var forferdelig trege.
Timia Skrevet 22. desember 2006 #18 Skrevet 22. desember 2006 Men nå er den sendt til pakking? Da burde den jo komme snart! Jeg bor også i tigerstaden og lagrene ligger jo her så det kan være derfor vi får pakkene så fort, men dine var forferdelig trege. ← Pakken er sendt nå. Den ligger på omlastingssentralen i oslo så jeg får den nok snart, men ikke før etter helgen. Jeg bor også ganske sentralt til så tror ikke det kan ha noe med det gjøre. Ringte HM i sted for å spørre om hvorfor summen på den sendte pakken er mindre enn det jeg hadde bestilt, og fikk til svar at de var utsolgt! Så spurte jeg hvorfor de hadde solgt det som jeg hadde bestilt og da måtte de bare beklage. Så av varer for 3000 kr så får jeg bare 1/3 av dem. Heldigvis så var de viktigste tingene blitt med, blandt annet ulljakken min Likevel er det litt surt for mye av det var barneklær jeg hadde bestilt da det var salg så jeg får ikke kjøpt det igjen. Jeg syns det er veldig greit å bestille fra HM og har aldri opplevd dette før så jeg håper det bare er et engangstilfelle. Det er jo unasett bare klær så det er ikke verdens undergang heller.
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2006 #19 Skrevet 22. desember 2006 Hvis den ligger på omlastingssentralen i oslo burde du få den i morgen. Jeg får mine dagen etter. Fikk mobiltelefon og hm pakke senest i går etter en dag på omlastingssentralen
Timia Skrevet 22. desember 2006 #20 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hvis den ligger på omlastingssentralen i oslo burde du få den i morgen. Jeg får mine dagen etter. Fikk mobiltelefon og hm pakke senest i går etter en dag på omlastingssentralen ← Pakken må først kjøres til min by og deretter bruker den å ligge minst en dag på omlastingssentralen her i byen før de kjører til postkontorene. Så den kommer tidligs tirsdag. Uansett så reiser jeg bort for jula i natt så det hjelper ikke. Lurer litt på om jeg skal stikke bort til posten å omadressere posten for julen. Da får jeg såfall pakken i mellomjula Jeg trenger jo egentlig ikke ulljakken før julefestene begynner rundt 3-4 juledag Endret 22. desember 2006 av Timia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå