Tristessa Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 I det siste har det begynt å poppe opp utropstegn ved en del av sangene i iTunes, og hvis jeg prøver å spille dem av eller overføre dem til iPoden, får jeg følgende melding: "Sangen "XXXXXXX" kunne ikke brukes fordi originalfilen ikke ble funnet. Vil du oppgi plassering?" Hvorfor skjer dette, og hvordan kan jeg unngå det?
badegakken Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Dette skyldes, som feilmeldingen sier, at iTunes ikke finner fila. Dette kan oppstå hvis du sletter eller flytter fila (uten å bruke iTunes). Enten velg ja på spørsmålet om du vil oppgi plassering og bla deg fram til der fila ligger, eller slett sangene med utropstegn fra iTunes og prøv å legg inn filene på nytt.
Gjest gjesta Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Har du flyttet fila så kommer det slik. Jeg pleier å flytte mye på en gang og så bare laste opp alt i itunes igjen. Tar for lang tid å finne en og en fil.
Badlands Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Etter eg oppgraderte til iTunes versjon 7, skjedde dette ved mange av sporene som har gått heilt fint å spele før. Og dette er berre EITT av problema som har dukka opp i den nye iTunes-versjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå