Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har falt for denne serien? Synes bare den er helt rå, ler meg skakk hver eneste gang. :hoho: Eneste hun ikke gjør så bra er Nemi synes jeg..... Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk med meg første episoden da jeg var i norge til jul. herdis kråkevik var koselig :) og hun så kjempeflott ut som nemi selv om nemisketsjene ikke er morsomme. grunnen til det er at nemi kun passer best som stripe og skal de filmes blir sketsjen altfor kort.

Skrevet

Digger Frittgående Hope!!!!!!!!!!!

Men serien er vel slutt nå, er den ikke? Mener forrige episode var den siste. Nå er det andre komikere som skal få prøve seg.

Skrevet

Jeg oppdaga desverre Frittgående Hope først for et par ukers tid siden, så jeg fikk ikke sett mer enn to episoder med henne, men det jeg så var bra! Synnes hun var morsom!! De sketsjene med Nemi er ikke så bra, du får liksom ikke poenget så bra som når du leser stripene, men hun så jo bra ut som Nemi, da!! :blunke:

Lillian

Skrevet

Jeg synesn deler av det var morsomt, men også at det var mye som var.. veldig ikke-morsomt.. :roll:

Nemi-en var jeg skikkelig skuffa over, jeg synes ikke hun lignet i det hele tatt... :-?

Skrevet

Det går an å se alle episodene på webtv hos tv2 :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns det er tåpelig, syns svært lite av det er morsomt. Det kunne vært bra, men blir for overdrevent og tåpelig. Passer ikke min humor.

Skrevet
]Det går an å se alle episodene på webtv hos tv2 :wink:

Takk for opplysningen, det skal i alle fall jeg! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...