Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2003 #1 Skrevet 9. februar 2003 Hei satt og så Dokument 2 som handlet om ung gutten kriss som døde, muligens han het Kristoffer. Det ble vist en video snutt av kriss, med en alldeles nydelig ballade til. Jeg ble helt oppslukt av melodien, jeg vil så gjærne vite hvem som sang. Såg DU programmet??? Please..... Er det noen som vet hvem som sang balladen?????? Hilsen Tiki.
Megan Skrevet 9. februar 2003 #2 Skrevet 9. februar 2003 Det var noen venner av ham som skrev den sangen du tenker på.
Kristian (71) Skrevet 9. februar 2003 #3 Skrevet 9. februar 2003 Ja, den var kjempefin. Sangen er skrevet av to av hans nærmeste venner, om det er de som synger også vet jeg ikke. Jeg har forsøkt å finne ut på nettet om den er gitt ut på singel og for salg slik at jeg kunne kjøpe den om inntekten gikk til støttearbeidet mot vold, men har ikke funnet den noe sted. Men jeg ga et bidrag til arbeidet, om du ønsker det kan du lese mer om det her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=24073
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå