Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, og gutter.

Jeg lurer på hva dere tenker/føler i deres forhold, evnt til dere single: hva er viktig for deg i et forhold, eller hva må gutten/jenta ha av egenskaper?

1. Hva gjør at du blir lykkelig med han?

2. Hvilke egenskaper setter du mest pris på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Hvor mange steder skal du stille dette spørsmålet?

Endret av Bellatrix
Skrevet

1. Jeg blir lykkelig over å ha en som bryr seg så mye om meg som han, og at jeg kan bety så mye for et annet voksent menneske. Vi samarbeider godt, og har mange like verdier. Jeg liker speilbildet av meg selv som jeg ser i ham, og det gjør meg glad. Og så er jeg overlykkelig over barna vi har lagd sammen!

2. Jeg setter stor pris på hans humor, hans godhet og varme, hans ryddighet i forhold til økonomi og andre sånne greier, og hans lidenskap.

Skrevet
1. Jeg blir lykkelig over å ha en som bryr seg så mye om meg som han, og at jeg kan bety så mye for et annet voksent menneske. Vi samarbeider godt, og har mange like verdier. Jeg liker speilbildet av meg selv som jeg ser i ham, og det gjør meg glad. Og så er jeg overlykkelig over barna vi har lagd sammen!

2. Jeg setter stor pris på hans humor, hans godhet og varme, hans ryddighet i forhold til økonomi og andre sånne greier, og hans lidenskap.

Som om jeg skulle sagt det selv! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...