Gå til innhold

Hva er det ekleste med ONS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt noen ONS i mitt liv - de fleste har vært ok og vi har hatt bra sex. Det jeg ikke liker det som må gjøres etterpåer Trøtt. småhutrende og noen ganger litt brisen må rote rundt i et fremmed hus for å finne igjen sammenkrøllede klær. Hvis han allerede ligger og snorker setter det en ekstra spiss på situasjonen.

Dette er en tråd om erfaringer med ONS og ikke et sted for å fordømme denslags

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet
Hva er det ekleste med ONS?

Dette er en tråd om erfaringer med ONS og ikke et sted for å fordømme denslags

Hvis du spør om hva som er det ekleste med ONS så ber du jo folk om å fortelle hva de ser på som negativt ved ONS. Hva legger du i begrepet 'fordømme'? Hvis jeg sier at det å ligge med en som ikke er kjæresten min i seg selv høres ekkelt ut, har jeg da svart på spørsmålet ditt eller har jeg vært fordømmende?

Skrevet

De høflige frasene man sier før man skilles. De er ikke noe morsommere. Spesielt ikke dersom man leter etter klærne sine samtidig ;)

Skrevet

Det jeg misliker med det er at man stort sett føler seg ganske dum etterpå selv om sexen var grei nok og man strengt tatt ikke har noen grunn til det.

Skrevet

Bellatrix: Du ser ut til å være den eneste som ikke forstår at det som menes med "Hva er det ekleste med ONS?" er for de som har HATT det og ikke har noe i mot det, noe som presiseres med at det ikke er en tråd for å fordømme. For å gi det et bedre eksempel som kanskje er noe lettere; "Hva er det kjipeste med jula?" og presiseres at det ikke er ment på de som har opplevd noe trist i jula eller har noe i mot jula. Da svarer man "stress" for å ta et eksempel, og ønsker ikke å høre om folk som hater jula. Håper det ble noe klarere for deg.

Hilsen Gjest, ikke-TS.

Skrevet

Forslag til omformulering av hovedinnlegget: Hva er det ekleste du har opplevd i forbindelse med ONS?

(Er heller ikke trådstarter)

Skrevet

Jeg synes det ekleste er eventuell usikkerhet om hva som skjer etter ONSen.

Første gang jeg hadde en klassisk ONS, trodde jeg normalen var å være superromantisk ute, dra hjem, pule og kaste ut dama dagen etterpå.

Som tenkt så gjort... Men å se henne stå og grine utenfor var helt overraskende og utrolig kjipt.

Så etter den erfaringen er det uaktuelt å ha ONS hvis det er ensidig forelskelse eller store forhåpninger inne i bildet.

Forøvrig: Åpningsinnlegget er bra nok. Det står klart og tydelig at tråden skal handle om erfaringer med ONS.

Gjest Gjest-mann
Skrevet

Det er vel ikke uten grunn at mange mener at det mest intime man kan gjøre ikke er å ha sex, men å våkne i samme seng. Når kåtheten har lagt seg, når håret står til alle kanter og sminken er alt annet en morgensfrisk i det grelle dagslyset. Dårlig ånde og hodepine følger ofte med hvis ONS også har vært en rangel.

Men det trenger ikke være slik hvis man er forberedt på det. Erfaring er en fin ting ;)

Skrevet

Første gang jeg hadde en klassisk ONS, trodde jeg normalen var å være superromantisk ute, dra hjem, pule og kaste ut dama dagen etterpå.

Som tenkt så gjort...  Men å se henne stå og grine utenfor var helt overraskende og utrolig kjipt.

Ojda, Cephalus! Litt uten erfaring der, ja....

Hvor hadde du egentlig lært om ONS, sex, følelser og sånn? :ler:

Ikke rart hun begynte å gråte... :tristbla:

Skrevet
Ojda, Cephalus! Litt uten erfaring der, ja....

Hvor hadde du egentlig lært om ONS, sex, følelser og sånn?  :ler:

Ikke rart hun begynte å gråte...  :tristbla:

Jeg bodde faktisk sammen med et par stykker som var noen år eldre enn meg. De snakket om å dra på byen for å sjekke damer hele tiden, så da måtte jo jeg gjøre det også.

Erfarne ONSere prater overfladisk og inngår en underforstått avtale om at det bare er snakk om pulings. Vi satt oss i stedet i en rolig del av utestedet, delte en flaske rødvin og pratet og flørtet i mange timer før vi dro hjem.

Det verste (eller det beste) var at mine medboere ga meg kjeft for å ha "lurt" dama også. :(

Skrevet

Det som gjorde meg mest uggen dagen derpå var de gangene jeg oppdaget at mannen som så så flott ut kvelden før i dunkel belysning og med alkobrillene på egentlig var en ekkel sleiping i førtiårene. Ikke noe galt om førtiser, men de jeg valgte ut var uten unntak de nyskilte, sleipe og vulgære.

Sexfikserte, overkåte, vulgære og innpåslitne. På toppen av det hele så skulle kompisgjengen informeres om gårsdagens begivenhet, og inn døren kom de før jeg knapt hadde fått klærne på. Da følte jeg meg virkelig ikke som et stykke kjøtt.. :ironi:

"Se snellen på 25 som jeg hadde meg med i natt!!"

"Gjett om vi kooooooste oss i natt da"

Huff :ler:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Min flaueste erfaring er fra begynnelsen av 20-årene da jeg morgenen etter måtte på do og måtte opp i etasjen hvor foreldrene hans bodde, for det var noe galt med badet hans (bodde i sokkelleilighet). Møtte faren, som viste seg å være en jobb-bekjent, i gangen, og der stod jeg og konverste høflig - med skikkelig pulesveis, pandaøyne og skjorta til sønnen...

Skrevet
Vi satt oss i stedet i en rolig del av utestedet, delte en flaske rødvin og pratet og flørtet i mange timer før vi dro hjem.

ouch...

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Min flaueste erfaring er fra begynnelsen av 20-årene da jeg morgenen etter måtte på do og måtte opp i etasjen hvor foreldrene hans bodde, for det var noe galt med badet hans (bodde i sokkelleilighet). Møtte faren, som viste seg å være en jobb-bekjent, i gangen, og der stod jeg og konverserte høflig - med skikkelig pulesveis, pandaøyne og skjorta til sønnen...

Skrevet

For noen år siden delte jeg leilighet med to andre jenter. Den ene av dem hadde stadig med seg nye gutter hjem utpå natta, og vi to andre ble etter hvert ganske lei av at hun og kavalerne ofte brukte hele leiligheten til sine aktiviteter mens vi oppholdt på hvert vårt rom. Én gang ble vi skikkelig lei og gikk til aksjon da de endelig hadde falt til ro. Neste formiddag tasset en italiener rundt i leiligheten med et håndkle rundt livet for å finne klær som var blitt borte. Tror han synes det var en ekkel ONS. I hvert fall endret ting seg hjemme hos oss etter det.

Skrevet

Sluttet med ONS for en del år siden, da følelsen av ikke å føle noe, med en person som jeg har vært så tett på, ble for tømmende og utmattende og overskygget den eventuelle gode sexen...

Er vel fordi jeg vil ha mere enn bare sex...?

:)

Skrevet

Det ekleste er å gi noe av meg selv til en jeg ikke er glad i.

Og det skjer aldri mer ;)

Skrevet (endret)

Jeg syns hele ONS greia er ekkel. Jeg kunne aldri hatt sex med en jeg ikke kjente, uansett! Det betyr ikke at jeg dømmer folk som liker det da. Hver sin smak!

Jeg er sån at jeg ikke kan ha sex med folk, om jeg ikke er veldig glad i dem, så jeg syns det er merkelig å ha sex bare for å ha sex.

Endret av Yme
Skrevet

Det er ikke noe ideal men det kan skje den beste. Det verste må være de tilfeller der det var med en overraskende ikke-stilig mann som man aldri ville ha funnet interessant i edru tilstand.

Hvis og når det skjer, kan man faktisk gjøre det beste ut av det. Begge er galante slik at det ikke blir noe uverdig ut av det, kun flotte minner som en vil bevare. Dette forutsetter igjen en sjarmerende kjemi på forhånd og at en liker hverandre stort. Dette forutsetter selvsagt at begge er voksne i hodene sine, ellers er det nyttesløst. Typiske tilfeller er store foredragskonferanser i jobbsammenheng der en har felles interesser som bakgrunn.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...