Gjest loren Skrevet 12. desember 2006 #1 Del Skrevet 12. desember 2006 Samboeren min går på en privat høyskole, der han betaler nok av penger for å gå for å si det sånn... Men de har lærere som rett og slett er inkompetente i det de underviser i...Elevene kan sitte og rette på samme lærer om igjen og om igjen.. Samboeren min snakket med en som går på høgskolen i Oslo, de ligger omtrent 1 år foran i pensum, selv om de går omtrent samme linje... De har prøvd å klage til rektor om dette, men kommer ingen vei.... Hvem er neste de kan ta tak i og snakke med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 Han kan ta kontakt med Forbrukerrådet. De vil veilede ham med hvordan han skal gå fram i klagesaken. Det kan jo godt hende at Forbrukerrådet allerede har fått en del klagesaker på den skolen. Han bør snakke med medstudenter. Jo flere de er som er sammen om klagen, jo bedre. Kan du si noe om hvilken skole? Iallfall fag/retning. Er mange som vurderer privat høyskole og jeg vet jo at det er en jungel der ute med gode og dårlige skoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #3 Del Skrevet 12. desember 2006 Forbrukerrådet hadde faktisk en egen side om privatskoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 12. desember 2006 #4 Del Skrevet 12. desember 2006 Takk for svar.. Jeg mente også han kunne ta kontakt med Forbrukerrådet men ville høre litt rundt først.. Han har med se flere medstudenter i saken sin.. Det er snakk om NITH i Oslo. Vil ikke anbefale noen å sette føttene innefor den skolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #5 Del Skrevet 12. desember 2006 Det er snakk om NITH i Oslo. Vil ikke anbefale noen å sette føttene innefor den skolen... ← Takk for hintet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sin Skrevet 12. desember 2006 #6 Del Skrevet 12. desember 2006 Takk for svar.. Jeg mente også han kunne ta kontakt med Forbrukerrådet men ville høre litt rundt først.. Han har med se flere medstudenter i saken sin.. Det er snakk om NITH i Oslo. Vil ikke anbefale noen å sette føttene innefor den skolen... ← Den er vel litt drøy, han har erfaring med bare en studieretning derfra regner jeg med? Jeg hadde en elendig foreleser på UiO en gang, jeg anbefaler ikke folk å ikke søke der av den grunn . Samboeren min går siste året på NITH nå, er kjempefornøyd. Ville tatt kontakt med studierektoren i første omgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 12. desember 2006 #7 Del Skrevet 12. desember 2006 Nå har de allerede snakket med de de kan snakke med på skolen sin da.. De kommer ikke videre med saken der.. Mulig det var drøyt ås si det på akkurat den måten; men det er også ganske surt å se samboeren sin bruke ganske mange tusen på en utdannelse som ikke svarer til det skolen lover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #8 Del Skrevet 12. desember 2006 At NITH er bortkastede penger, er da ingen nyhet. Jeg har aldri hørt noe godt om den skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ueland Skrevet 4. februar 2007 #9 Del Skrevet 4. februar 2007 At NITH er bortkastede penger, er da ingen nyhet. Jeg har aldri hørt noe godt om den skolen. ← Sto noe bra rett over her. Studerer der selv og er kjempefornøyd, men med tanke på at det er 600 elever ved høyskolen vil noen klage, slikt er det overalt. Har fint lite å klage over der, og kjenner ikke til noen andre heller som er misfornøyd egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. februar 2007 #10 Del Skrevet 4. februar 2007 At NITH er bortkastede penger, er da ingen nyhet. Jeg har aldri hørt noe godt om den skolen. ← Sambo gikk på NITH og var godt fornøyd. I dag har han en veldig bra jobb, men det er mye egen innsats på diplomprosjektet som gav han den jobben. Dette var NITH i Bergen da. Jeg vet ikke hvordan ståa er i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå