Sagitarius 78 Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Hei jenter, (og gutter..?!). Jeg lurer på hva dere tenker/føler i deres forhold Svar så konkret som mulig. Ikke bare fordi han er den han er. 1. Hva er det som gjør at han gjør deg lykkelig? 2. Hvilke egenskaper setter du mest pris på? hos mannen din takk for svar
Brura2007 Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 1+2. Gutten min er så snill, kjekk, sjarmerende og omtenksom. Han vet akkurat hvordan han skal sjarmere meg. Dessuten viser han hele verden at han er forelska i meg. Det gjør meg garantert lykkelig! Men han har også sine egne meninger, tanker og ideer - jeg tåler ikke en som bare dilter... Han kan være tøffel samtidig som han er "en av gutta". Viktig det også. Jeg beundrer han av hele mitt hjerte og kunne aldri ha funnet en bedre gutt enn ham. Jeg må tilslutt svare det du ikke ville jeg skulle svare: han gjør meg lykkelig "fordi han er den han er"... hihi
Prinsessepaien Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Han gjør meg lykkelig! Han backer meg alltid opp uansett hvilke håpløse ideer jeg har, trøster meg når jeg gråter fordi ideen min ikke var så god og han sier aldri hav var det jeg sa... Han overrasker meg hele tiden med og lage middag, skrive en søt lapp til meg eller fri til meg på en homsebar Han rer opp senga bare fordi han vet jeg blir glad da, han rydder etter meg når jeg legger hårstrikker overalt, han legger ned dolokket. Han får meg til og le, han får meg til og gråte og ingen i hele verden kan få meg så forbannet som han kan. Jeg elsker han for alle de småtingene han gjør for meg og jeg blir glad når jeg kan gjøre noe for han, som og lage matpakke til han når han skal ha eksamen. Han er min bestevenn, samboer, elsker. Og jeg gleder meg over hver dag vi har sammen!
Simone Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Han er min beste venn, samtalepartner og elsker. Gjensidig respekt og interesser kombinert med hengivenhet, åpenhet, optimisme og albuerom når det trengs gjør ham til drømmemannen. Dessuten knakende kjekk, musikalsk, familiekjær, kreativ, tøff, omsorgsfull, kledelig sårbar, morsom, intelligent og omgjengelig. Han får meg til å føle meg forstått, jeg føler meg imøtekommet og satt pris på.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 1. Jeg elsker ham ikke på grunn av noen egenskaper, egentlig. Jeg klarer ikke å sette fingeren på hva det er, men han er bare helt riktig for meg. 2. Han har mange egenskaper jeg setter stor pris på! Han er intelligent, morsom, sosial, råkjekk, snill, praktisk og en god gen-match.
Gjest Gjesten Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Litt for personlig for meg.... Sorry...
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Hei jenter, (og gutter..?!). Jeg lurer på hva dere tenker/føler i deres forhold Svar så konkret som mulig. Ikke bare fordi han er den han er. 1. Hva er det som gjør at han gjør deg lykkelig? 2. Hvilke egenskaper setter du mest pris på? hos mannen din takk for svar ← Jeg elsker ham rett og slett fordi hele "pakka" han er passer så fantastisk bra til min "pakke"
Kara W Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 Jeg tror ikke jeg klarer å dele opp 1 og 2, så jeg bare svarer på hele spørsmålet. Det er spesielt to ting jeg tenker på når jeg tenker på dette. Den tingen jeg først falt for ham for (bortsett fra at han var utrolig kjekk, da) var at han hadde ambisjoner. Han viste hva han ville, og var klar for å jobbe mot de målene. Dette er fortsatt en ting jeg setter utrolig pris på. Jeg hadde nok ikke nøyd meg med en som ikke gjorde dette. Den andre tingen er måten han styrker min selvtilitt og mine ambisjoner på. Etter 6,5 år sammen vet han akkurat hvordan og hvor mye han skal dytte på meg for å få meg til å klare de tingene jeg vil. Jeg har alltid slitt med dårlig selvtilitt, og han vet akkurat når han skal gi meg en spark bak, og når han skal gi meg en stor klem og lage kakao til meg. Eller så er det viktig at vi har samme syn på livet (selv om det selvfølgelig er motsettninger også). At han har insett at selv om jeg ikke er like bastant og selvsikker som ham, så har jeg ofte rett. Alle de små tingene han gjør for å vise meg at han elsker meg, og at han ikke er redd for å vise verden at han elsker meg. Og selvfølgelig måten jeg føler hver gang han ser på meg
Gjest Ballerina Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 1. Han ser meg for den jeg er, han elsker meg og viser at han elsker meg. Det er ikke så mye det han gjør, men den han er. Han er den personen i livet jeg virkelig føler meg vel sammen med, den jeg kan være meg selv sammen med. Han er den som elsker samme hvor dum jeg er, samme hvor tøysete jeg er - han har verdens beste tålmodighet. Vi utfyller hverandre på alle måter og jeg kan bare ikke se for meg å være sammen med noen andre, det er oss... han er ikke bare kjæresten min, elskeren min, forloveden min eller samboeren min, han er min beste venn sammen med alle de andre kvalitetene. Derfor gjør han meg lykkelig (bare ved å være den han er... - kan si det nå når jeg har listet opp alt det andre...) 2. Han er forståelsesfull, elskverdig, sier det han mener (men holder noen ganger noe igjen hvis han vet jeg ikke orker høre det...), han jobber hardt med det han gjør - viser at han virkelig vil vise resultater... ja... så må vi jo ikke glemme at han er veldig pen, sexy, kjekk, snill, hyggelig... alt min drømmemann må ha har han ...nå ble jeg nesten litt mer forelska...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå