Gå til innhold

Julegavetips ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal sende gave® til en familie med unger på 1, 3, 4 og 10. Enten en gave til hver eller en fellesgave. Det skal være noe "skikkelig", og det må enten være lite, slik at jeg får plass i en liten ferdigfrankert pakke, eller lett, slik at jeg kan sende det som brev.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kom ikke på noen gavetips i farten, men kom på dette med"Smartpost".

Før du får frysninger av prisene så husk at på postkontorene så selges de en og en og dette er prisene for 5stk. ;)

-og poenget med dette var altså at det går an å sende tungt uten å tenke på pris.... :sjenert:

Endret av Collargol
Skrevet

På free record shop har de massse dvd'er feks ta 4 for 300 kr. De har tegnefiler og spillefilmer ala Håkon Håkonsen som sikkert faller i smak for den på 10 år.

Lett å sende i posten iallefall :)

Skrevet

hva med et skikkelig familiespill? ala millionær men noe bedre. Hadde ikke tv2 hjelper deg nettop en test på slike? hva med et spill/pusle for de yngre og et for de eldste?

Klær? mange kule gensere!

Skrevet

Foreslår bøker: de er lette å pakke/sende og varer lenge.

Til 1-åringen er Emma, Thomas og Ludde-bøker gode alternativ til pekebøker. Til de på 3,4 foreslår jeg Bosse, og til 10-åringen er det jo utrolig mye å velge mellom, spør om ideer i bokhandelen. Billig blir det også, vet iallfall at Emma/Thomas-bokene koster 60/70 kroner pr stk, og det finnes maange i den serien. Klassikere! Garantert en slager.

Skrevet

Bok til 1 åringen, cd til 3 åringen, dvd til 4 åringen og dataspill/playstationspill til 10 åringen. Så blir det litt av hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...