Gå til innhold

Hva elsker du han for?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter, og gutter.

Jeg lurer på hva dere tenker/føler i deres forhold, evnt til dere single: hva er viktig for deg i et forhold, eller hva må gutten ha av egenskaper?

Svar så konkret som mulig. Ikke bare fordi han er den han er.

1. Hva er det som gjør at han gjør deg lykkelig?

2. Hvilke egenskaper setter du mest pris på? hos en mann eller hos mannen din

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1. Hva er det som gjør at han gjør deg lykkelig?

2. Hvilke egenskaper setter du mest pris på? hos en mann eller hos mannen din

Jeg synes disse to henger veldig sammen. Vi har vært sammen i 7½ år. Samboeren min er en fantastisk mann. Han er så intelligent og kunnskapsrik, jeg elsker å snakke og diskutere med ham og vi lærer hverandre nye ting hele tiden. Han er utrolig tålmodig, snill, generøs, kjærlig og hjelpsom og jeg liker humoren hans, han får meg til å le. Vi trives så godt i hverandres selskap, vi kjeder oss aldri og blir aldri lei hverandre. Jeg setter også veldig pris på at vi er så like av personlighet, vi forstår hverandre så utrolig godt og det er flott å vite at vi har samme verdier, livssyn og ønsker for framtiden. Han sier og viser at han elsker meg hver eneste dag og sammen med ham føler jeg meg elsket og som den mest fantastiske kvinne i verden. :hjerte:

Skrevet

Slenger meg på Arkanas svar. Var som om jeg skulle skrevet det selv.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hei jenter, og gutter.

Jeg lurer på hva dere tenker/føler i deres forhold, evnt til dere single: hva er viktig for deg i et forhold, eller hva må gutten ha av egenskaper?

Svar så konkret som mulig. Ikke bare fordi han er den han er.

1.  Hva er det som gjør at han gjør deg lykkelig?

2.  Hvilke egenskaper setter du mest pris på? hos en mann eller hos mannen din

1. Smilet, latteren, omsorgen, de sprø påfunnene, engasjementet hans, måten han danser på, alt han sier og gjør for å vise at han er glad i meg, sexen, det meste egentlig.

2. Omtanke for andre, evnen til å vise følelser, spontanitet, ansvarsfullhet, evnen til å reflektere over ting. Det finnes mange gode egenskaper hos en mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...