Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter noe å ha sminken i av middels størrelse. Ikke en toalettmappe og ikke helt en sminkepung heller. Nå legger jeg sminken i 2 sminkepunger pluss i et tannglass. Dette er litt upraktisk til tider ;) Så synes en sånn medium størrelse vil passe mer til meg. Noen som vet om noen fine?

Merk: Vil ikke ha noe fra kjeder som vita o.l. Ikke helt min stil, er litt fin på det.:sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet de har maaaange forskjellige oppbevaringsbokser i plexiglass både på Aahlens(klarer aldri lære meg hvordan det skrives :sjenert: ) og Norway designs i Oslo.

Ellers så kan du kanskje finne en søt, gjærne godt brukt kakeboks fra bestemors tid å oppbevare det i?

Jeg skjønte ikke helt hva du mente med fin på det serru :ler:

Skrevet
Jeg vet de har maaaange forskjellige oppbevaringsbokser i plexiglass både på Aahlens(klarer aldri lære meg hvordan det skrives  :sjenert: ) og Norway designs i Oslo.

Ellers så kan du kanskje finne en søt, gjærne godt brukt kakeboks fra bestemors tid å oppbevare det i?

Jeg skjønte ikke helt hva du mente med fin på det serru  :ler:

Hmm, de oppbevaringsboksene hørtes i grunnen smart ut. Kakeboks-ideen var jeg litt mer skeptisk til, hehe. Fin på det? Ja, fin på det i den forstand at jeg ikke er fan av sånne syntetiske greier de har på vita. Designet er også som regel ganske døllt.

Takk for svar!

Gjest Deception
Skrevet

Du får kjøpe helt ny baderomsinnredning, sånn som vi har gjort. Under den kjempebrede vasken er det to store skuffer, hvor den ene er inndelt i mange små rom. Gjett hva den brukes til. :sjarmor:

Ellers har jeg brukt enkle plastkurver, der jeg har hatt en til øyeskygger, en til foundation/pudder osv, en til leppe-"ting".....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...