Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. desember 2006 #21 Del Skrevet 14. desember 2006 Min er ikke så viktig, siden den bare teller 40% av karakteren, men jeg er søren meg like nervøs for det Eksamen om under tolv timer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. desember 2006 #22 Del Skrevet 14. desember 2006 Min er ikke så viktig, siden den bare teller 40% av karakteren, men jeg er søren meg like nervøs for det Eksamen om under tolv timer..... ← Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. desember 2006 #23 Del Skrevet 14. desember 2006 Lykke til i morgen! ← Jo, takk! Føler at det går dritt.. Kan mye om litt, og lite om resten.. Argh.. Typisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Juhuuuu!!! Da er jeg ferdig!!! Utstillinegen ser bra ut og rakk det bare så vidt!! Men jeg er feerdig!! : Nå skal jeg ned til byen og drikke litt og så skal jeg til langt på dag! Dvs. hvis jeg ikke skal møte opp på avslutnings julefrokosten da... Endret 14. desember 2006 av Collargol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idea Skrevet 16. desember 2006 #25 Del Skrevet 16. desember 2006 Arg! Hadde muntligeksamen nå nettopp, fikk SELVFØLGELIG akkurat den oppgaven jeg absolutt ikke ville ha! Den som jeg ikke skjønte noenting av da jeg gikk gjennom tidligere ekamensoppgaver.... Why, why!? Fafo! Så pinlig og sitte der foran foreleser og sensor og være på gråten og ikke få ut ett fornuftig ord. Virkelig surt å tenke på at hvis jeg hadde vært litt mer heldig med oppgaven jeg trakk så hadde jeg hatt mulighet til en bra karakter, i stedet er jeg heldig om jeg står slik det er nå... Blæh! Puh, godt og få ut litt frustrasjon! Endelig jul! Nå skal jeg ut å se om jeg finner noen bra julegaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 17. desember 2006 #26 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har eksamen i morgen, og har iallefall kommet meg igjennom hele boken på 1000 sider en gang.. Tror jeg har klart å ressonere meg frem til hva vi får som oppgave i morgen, så nå skal resten av dagen gå til å nipugge på det.. Jeg gleder meg faktisk så innmari til å blir ferdig, at det oppveier hele følelesen av å grue meg. Men nervene kommer nok krypende i kveld ja.. Dirty Dancing er søndagsfilmen på TV3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 18. desember 2006 #27 Del Skrevet 18. desember 2006 Da er jeg ferdig med eksamen, og har juleferie :) Av hele pensum på 1000 sider fikk vi om et tema som er viet hele 1 1/2 side i boken Men av en eller annen grunn så var det midt i blinken, og eksamen gikk virkelig bra ! Men fy søren så sliten jeg, fysisk og psykisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå