Gå til innhold

Eksamensnerver?

Colargol

Anbefalte innlegg

Tenkte rett og slett å starte en tråd der folk kan få utløp for all aggresjon, fortvilelse og utmattelse i forbindelse med eksamensnerver nå til jul!! :)

For jeg har nemlig eksamensinnleveringer nå. Studerer Kunst og håndverk så har produkt-innleveringer som eksamen. Det er et f..stress nå, alt skal være ferdig til torsdag og jeg håper og håper på at døgnet på et mirakuløst vis snart kan vare i 48t sånn at jeg rekker å bli ferdig uten å slite meg helt ut! :murvegg:

Jeg ligger egentlig ganske godt an i løypa, men stresser sinnsykt alikevel. Bare krysser fingrene for at ingenting skal gå i tusen knas, eller at noe sprekker nå de siste dagene.

Soving blir det lite av :Gjesp:og maten blir slukt når jeg i det hele tatt har tid til å ta meg en pause! Kommer til å sitte som en våt klut i sofaen på julaften... Men vil jo så gjerne ha en bra karakter og vurdering!! :sjenert:

Jeg vil ha Juuuul!! :sur:

Noen andre som deler min frustrasjon?? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp...jeg vil også ha jul!!

Gleder meg til torsdag kl 12.30...da tar jeg juleferie :hoppe:

Burde vel egentlig lese nå, men jeg orker ikke mer....kanskje det blir litt lesing senere...og så har jeg hele morgendagen å lese på!

Men som sagt....det skal bli deilig med juleferie! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en superviktig eksamen i arbeidsrett på mandag, og var hos legen og fikk påvist kraftig bronkitt i går.. Men - hvorfor er jeg ikke mer stresset ?? Ligger absolutt ikke bra an i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en semesteroppgave på 10 sider som teller som eksamen som jeg skal levere i morgen. Denne er jeg veldig nervøs for.... og jeg får muntlig tilbakemelding på oppgaven neste uke. Kommer til å være et vrak like før og under tilbakemeldingen fra professoren (eller hva han er). Herreguuud jeg får så angst. :sjokkert::kvalm:

Har også eksamen på mandag i et fag jeg sliter skikkelig med (ref. tråd under karriære og utdanning). Gruer meg sinnsykt til den også. Men da er jeg ferdiiiig! Dog er det dumt å ikke vite hva karakteren blir før i januar, fordi julen blir nesten ødelagt av å tenke på hva man får i karakter! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nervene kommer krypende nå :) Skummelt.. Har eksamen i biokjemi, og jeg har ikke peiling på det, så det får gå som det går :) Men har jo lest jevnt og trutt gjennom hele semesteret, så jeg blir faktisk skuffa hvis jeg får under C.. Selv om jeg sier til meg selv at jeg ikke blir det, JEG BLIR DET, men prøver å ikke få noen forhåpninger.. Biokjemi er vanskelig på høyere nivå når man ikke hadde det på vgs :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg at det vrenger seg i magen..... :kvalm:

Muntlig eksamen i pedagogikk i morgen.....prøver å lese, men klarer ikke å konsentere meg! :sur:

Endret av Dizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vilja :-)

Åjada, eksamensnervene er alltid tilstedeværende. Jeg hadde siste eksamen 8. des og er helt utladet nå, etter halvannen måned med begredelig døgnrytme, intens lesing, lite fysisk aktivitet, lite tid til adspredelser og sosial omgang. Nå har jeg ikke særlig lyst til å ta opp tråden fra før november måned, men heller bare å sove ut januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha eksamen 03.januar. Dumme dato. Blir lesing i julen. Skulle heller hatt den før jul. Holder på å lese nå. Har ikke never, er bare beskymret for at jeg ikke får lest nok (men det er kanskje det som er nerver :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min 3. eksamen i dag, neste i morgen og en ny på fredag... Siste neste onsdag, og da blir det jul!

Har knapt begynt på julegaver, så det må gjøres neste torsdag før hjemreise. Sikkert ikke noe særlig kø i butikkene da, eller? :ironi:

Skulle ønske jeg også kunne gledet meg over julen nå i advent, tent julelys, drukket te med venner, bakt til min kjære, pakket inn julegaver... Det får bli til neste år!

Jeg skal ha eksamen 03.januar.

Uffa... Glad jeg er ferdig før jul! Lykke til, greensky!

Har ikke never

:overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha eksamen 03.januar. Dumme dato. Blir lesing i julen. Skulle heller hatt den før jul. Holder på å lese nå. Har ikke never, er bare beskymret for at jeg ikke får lest nok (men det er kanskje det som er nerver  :) ).

Stakar :klem:

Dette er et helt idiotisk opplegg da, å ha eksamen rett etter jul!!! :forvirret:

Skjønner ikke hvorfor de så absolutt sakl gjøre det på den måten? Ødelegger jo hele "ferien" for de som skal sitte å lese...

Lykke til iallefall :)

Jeg teller bare ned nå, det er nøyaktig 26,5 timer til at skal være ferdig og klart til utstilling.... gruer meg..., blir ikke mye soving i natt for å si det sånn!! Men da blir det iallefall deilig å få tatt seg en øl etterpå og så sooove! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikka alene. selv på hjemmeeksamen så har jeg nerver: sover dårlig, spiser dårlig, irritabel og tårene kommer lett! huff, det er ikke gøy. men du veit at det går over!

generelt så har jeg sliti MYE med prestasjonsangst, har kommet over mye av det, men det setter seg innerst i magen og kverner rundt i hodet 24/7, så det er ikke lett alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste eksamen imorgen, ferdig til halv ett jeg også :danse:

Har ikke nerver nå, en kvart flaske vin har gjort susen ;)

Vet jeg ikke kommer til å stryke, og om det ikke går til topps er det ikke så farlig det heller. Men det skal bli godt å bli ferdig, og ikke ha lesinga hengende over seg... :)

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Litt nerver her og ja: Har eksamen i overimorgen, og burde sikkert lest mer, men sånn føler man det alltid tror jeg.. KG er liksom litt mye mer fristende enn lesing :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har min siste eksamen i morgen :hjerte: Det er den 5. og nå er jeg veeldig lei av å lese..

Og jeg syns eksamen FØR jul er myye bedre enn etter. Kan virkelig kose meg i jula og slippe å tenke på skole.. herlig :) Kl 12 i morgen har jeg juleferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nerver her og ja: Har eksamen i overimorgen, og burde sikkert lest mer, men sånn føler man det alltid tror jeg.. KG er liksom litt mye mer fristende enn lesing :ler:

Ja, enig....mye kjekkere å lese her på KG enn i pensumbøkene!

Kanskje KG skulle vært stengt i disse eksamenstider? :ironi:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Var kjempenervøs før muntlig eksamen for et par dager siden. Greide ikke å spise før lenge etter at den var over. Var kvalm og hadde vondt i magen :ler:

Skriftlige eksamener har jeg aldri vært nervøs for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ferdig med eksamen jeg også :) Nå er det juleferie frem til mandag, så skal jeg jobbe 115% ut til begynnelsen av januar :) Omtrent den stillingsprosenten ja :) Men trenger penger..

Ser forresten at jeg er utrolig heldig som har en eksamen og konsentrere meg om.. Stakkars dere som har 4 stykker på en måned.. På min skole er fagene delt opp i emne, slik at man gjør ferdig et emne før man går over på neste.. Så i praksis vil det si at jeg har hatt 2 eksamener i høst, en i september og en i dag.. Og så skal jeg ha 3 neste semester :) Februar, april/mai og juni :) Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...