Gjest Utlogget Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 De siste 3 ukene har har han alltid hatt mobilen i lomma, på lydløs... Tidligere var den "fritt tilgjengelig" akkurat som min. Han er ekstremt kjærlig og oppmerksom i forhold til tidligere, og sier at han elsker meg flere ganger om dagen... Han har alltid vært kjærlig og oppmerksom, men ikke i denne graden. Han har kjøpt bursdagsgave til meg for første gang på 13 år! Tidligere har jeg alltid fått "gavekort" på tjenester og blomster. Han reiser på jobben 30 minutter før han absolutt må dra, og kommer hjem 30 minutter senere enn før... (trafikken er visst større nå enn for 3 uker siden) I dag luktet det øl av genseren da han kom hjem fra jobb... (jeg er 100% sikker på at han ikke hadde drukket selv) Jeg vet at noe er galt, men jeg vet bare ikke hva! Vær så snill å berolige meg, si at det ikke er noe galt, at det bare er jeg som er overfølsom!
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Det har jeg gjort, men han sier at ingenting er galt. Han har logiske forklaringer på alt hver for seg, det er når jeg setter alle faktorene sammen at forklaringene ikke gir mening.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Om magefølelsen skriker ut at noe er galt så er det som regel det. Jeg vil ikke berolige deg fordi ut ifra det du skriver så er dette klassiske tegn på utroskap. Jeg hadde "lånt" simkortet hans jeg, så kan han plutselig på jobb oppdage at han får dine mld og du får hans..... Noen hyler høyt over slikt, men jeg stoler på magefølelsen. Den gangen jeg "overhørte" magefølelsen så ble jeg bedratt....
Kreps Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Spørr han rett ut. Kan være en helt logisk forklaring på dette .
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Spørr han rett ut. Kan være en helt logisk forklaring på dette . ← Er han utro vil han mest sannsynlig bli sint og unnvikende, og prøve å snu hele greia rundt mot henne. Han innrømmer neppe noe som helst hvis ikke hun har bevis. Sorry, men sånn er det.
AlmaCity Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Jeg mener at man aldri skal lese på mobilen til kjæresten sin. Det handler om tillit. Men om man virkelig begynner å bli mistenksom, og kjæresten plutselig oppfører seg rart, ja da har jeg villet sjekke det ut på en eller annen måte. Enten ved å se på mobilen i en stjålent stund, eller ringe tlf. selskapet for å få en ekstra regning eller noe sånt...For å se om det er et nummer som går igjen ekstra mye. Det er fælt å gå rundt og ha det sånn, men fyren kommer nok ikke til å innrømme noe. Skal man finne ut noe må man nok snoke bittelitt...
Gjest Utlogget Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har som sagt spurt ham rett ut. Ringelyden slo han av under et møte på jobben, og glemte å slå den på igjen, og den ligger i lomma fordi han ikke har tenkt på den. Han syntes det var på høy tid at jeg fikk noe annet enn blomster på bursdagen min, og øl-lukten kom sikkert fra da han pantet flasker etter jobben i dag. Det var sikkert noe øl-søl ved panteautomaten... Som sagt logisk hver for seg, men samlet sett så blir det for mange unnskyldninger. Det er flere her som sier at jeg bør sjekke mobilen, Hva er vitsen? Jeg regner med at han er smart nok til å slette meldinger og anrop dersom han ikke ønsker at jeg skal se dem! Kan nok ikke få en spesifisert regning heller, siden det er arbeidsgivers abbonement. Dessuten har jeg en liten "feilkobling" i hjernen... jeg kan av en eller annen grunn ikke lyve eller holde ting skjult, alle som kjenner meg ser det på meg med en gang. Om jeg snoker i telefonen hans, så vil jeg garantert bli fersket. Det er et par brukere som av og til benytter uttrykket "to feil blir ikke en rett". Og i dette tilfellet rettferdiggjør ikke min redsel for ugler i mosen å bryte hans tillit ved å snoke.
Gjest Gjesten Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 Om du blir tatt på fersken i å snoke i telefonen hans forteller du han at du bare ikke klarte å leve med å ikke vite, fordi du har hatt en periode der du har vært helt paranoid på dette. At du er veldig lei deg, men måtte få rod i sjelen, og at alt er bra nå, om du ikke har funnet noe du ikke ville finne da selvfølgelig... Er han den du forelsket deg i forstår han hvor redd du er for å miste han, og han setter seg ned og prater med deg og ikke kjefter...
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2006 #10 Skrevet 12. desember 2006 Takk gjesten. Du ga meg et fint argument å bruke når eller om jeg ber om å få se på mobilen hans.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 Hmmm dette lukter det mistenksomhet på lang vei,,,, kan være utroskap han bedriver ja...... fikk en dårlig følelse av å lese dette
Eliza Doalot Skrevet 13. desember 2006 #12 Skrevet 13. desember 2006 Jeg synes nå ikke svarenehans var så merkelige, jeg da. Noen ganger er de jo faktisk sånn at små tilfeldigheter faller sammen og blir til en stor merkelig ting. Nå er nok jeg av den veldig lite mistenksomme typen, men alikevel... Jeg ville droppet alle forsøk på snoking ol. Heller satt meg ned å pratet rolig med ham. Forklart hvorfor du er redd det er noe galt, og hvorfor. Ågå bak ryggem hans fører skjelden tilnoe bra.
Gjest Utlogget Skrevet 13. desember 2006 #13 Skrevet 13. desember 2006 Du synes ikke det er rart at han glemmer å slå på lyden på mobilen hver eneste dag i 3 uker? Eller at han "glemmer" å ta den ut av lomma hver eneste dag i samme periode, når det første han vanligvis gjør når han kommer hjem er å ta den ut av lomma og legge den på telefonbordet? Og samtidig med at han "glemmer" alt dette med mobilen så begynner han å reise tidligere på jobb og komme hjem senere fra jobb? (Arbeidsmengden blir ikke påvirket av jula) Jeg bruker ikke å være mistenksom, men det er litt for mange tilfeldigheter som skjer akkurat nå... Jeg skrev også dette innlegget for en tid tilbake, og er nok litt ekstra på vakt akkurat nå. Jeg valgte å stole på ham da, men så kommer dette på toppen...
AlmaCity Skrevet 13. desember 2006 #14 Skrevet 13. desember 2006 Hadde det vært en gang han glemte å skru på lyden på mobilen og sånt så...Men her er det definitivt noe muffens på gang. Kan du ikke prøve å finne det ut på en eller annen måte, uten å virke fullstendig psycho da Det må jo være mye bedre å vite, enn å være usikker? Javel, så kanskje er du bare paranoid og han er trofast og snill som aldri før. Men kan jo godt hende det motsatte, og det kan pågå lenge. Ikke vær naiv, bare ta ansvar for ditt eget liv. Sjekk det ut, få det ut av verden og så kan du jo tilstå "syndene" etterpå og be om unnskyldning for mistankene og sånn! til deg i alle fall!
Colargol Skrevet 15. desember 2006 #15 Skrevet 15. desember 2006 Bare for å fåreslå noe helt annet en urtoskap her så: Altså, det er rett før jul og masse som skal skje av forbredelser. Kanskje han snakker helt sant i den forstand at det ikke er noe galt på gang! For hvem vet? Kanskje han plutselig har bestemt seg for å vise deg akkurat hvor glad han er i deg og derfor overraske deg med en gave eller noe? Det er jo godt mulig at han f.eks. holder på å fikse den største juleoverraskelsen du kunne tenke deg? Jeg ville ha pratet med ham og sagt i fra om at jeg bekymrer meg. Anklagelser funker gjerne dårlig som start på en ok samtale og prøv å spør spm. som ikke bare er ja/nei spm.! Håper det er noe av det positive slaget som er på gang da! Men uansett så skal du få en
Gjest Bellatrix Skrevet 15. desember 2006 #16 Skrevet 15. desember 2006 (endret) Jeg glemmer ofte å skru på lyden på mobilen, og det hender også at den blir liggende i en lomme, en veske eller noe lignende. Jeg synes ikke forklaringene hans var merkelige, men selvsagt kan det være noe. Det vet man aldri. Endret 15. desember 2006 av Bellatrix
Prinsesse på erten Skrevet 15. desember 2006 #17 Skrevet 15. desember 2006 Har han kontor? Med kontortelefon? Jeg ville i så fall ha ringt ham på den tidlig på morgenen for å høre om han faktisk er der. Hvis han har 30 minutter reisetid og reiser hjemmefra 7:30, ville jeg ringt ham 8:05. Det samme ville jeg gjort seint på dagen. Spør ham på forhånd når han regner med å dra fra jobb. Ring ham 10 minutter før oppgitt klokkeslett. Eventuelt kan du forsiktig høre med en eventuell sekretær/kollega når han dro fra kontoret. Forklaringen om mye trafikk kan han ikke bruke hver dag..... Men mindre det er store veiarbeider på han jobbstrekning. Lykke til
Gjest Ikke vær naiv Skrevet 15. desember 2006 #18 Skrevet 15. desember 2006 Folk som begynner å ha mobilen innen en armlengdes avstand uansett hvor de er har noe å skule! I hvert fall når personen ikke har gjort det før. Dette er edet første og beste/enkleste måte å avsløre at partneren din har noe på gang. Trenger ikke være mye, men nok til at mobilen må voktes.
razmatazz Skrevet 15. desember 2006 #19 Skrevet 15. desember 2006 Bare for å fåreslå noe helt annet en urtoskap her så: Altså, det er rett før jul og masse som skal skje av forbredelser. Kanskje han snakker helt sant i den forstand at det ikke er noe galt på gang! For hvem vet? Kanskje han plutselig har bestemt seg for å vise deg akkurat hvor glad han er i deg og derfor overraske deg med en gave eller noe? Det er jo godt mulig at han f.eks. holder på å fikse den største juleoverraskelsen du kunne tenke deg? ← Er enig med de fleste her at det høres litt mystisk ut... Likevel må jeg si at Collargol kan ha et poeng. Det var en periode i våres at typen min var helt rar, passet ekstra godt på mobilen og var nøye med å ikke vise meg e-postene sine. Ble litt paranoid av hele greia, men så viste det seg at han rett og slett var involvert i planlegging av utdrikningslaget mitt! Jentene hadde utdr.laget hele 4 måneder før bryllupet så jeg hadde slett ikke mistanke om noe sånt, så dessverre var det lettere for meg å tenke det verste.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2006 #20 Skrevet 15. desember 2006 Et lurt tips.... Spør plutselig om å få låne telefonen hans, enten for å ringe med ( din er fri for strøm), eller for å prøve spillene på hans mobil. Hvis du låner den for å ringe, gå på et annet rom og snakk lenge. Får han hetta av dette, og store problemer med å gi fra seg telefonen, har han garantert noe å skjule!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå