Gjest Pet Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Pus har blitt sterilisert i dag og jeg lot henne være i buret en stund etter at vi kom hjem for hun var så slapp. Etter at hun hadde rørt på seg inni der et kvarters tid slapp jeg henne ut, man da var bandasjen av! Nå har jeg satt den på igjen, men lurer på om jeg har satt den riktig vei. Skal den enden med snøring på ved halsen eller bakparten? Og der er hun ute av den igjen... Hvordan fester jeg den slik at hun ikke får den av? Den har tre borrelåsen og hull til bena.
Arwen Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 :klø: fikk ikke bandasje i det hele tatt til mine puser jeg, bare ett plaster som satt skikkelig godt.
Devana Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Du har nok fått en body til pusen din tenker jeg, sånn at hun ikke skal slikke såret. Vi fikk også det til vår pus...Eller vi kjøpte det da. Mener å huske at den skal knytes rundt halsen (ikke for hardt!) og borrelåsene må festes ganske stramt, men ikke sånn at det er ubehagelig for pusen. katten vår kom også ut av bodyen flere ganger fram til vi strammet litt mer rundt halsen (ikke så hun ble kvalt eller noe så klart ) Det er en veldig fin "oppfinnelse" egentlig for pusen vår hatet å ha rør rundt hodet, så når hun fikk på bodyen var hun ganske fornøyd enda det tar litt tid for pusene til å bli vant til den
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Ja, det er nok body du hat fått. De lages bare i one size, så hvis katten din er litt liten av vekst er den nok alt for stor, da hjelper det ikke å stramme den borrelåsen som finnes. Du kan bruke sikkerhetsnåler til å feste bodyen strammere. Det fungerte fint på min katt som er veldig liten.
Gjest Pet Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Det er en body, ja. Hvor lenge må hun gå med den? Hun ble sterilisert på tirsdag.
Devana Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Tror det er 10 dager..husker ikke helt. Skal hun ta noen sting? For da kan det være greit å ta den av når hun er der, så kan de sjekke om det har grodd ordentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå