Gjest Chablis Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Har fått ny "kjæreste" som bor langt unna meg. Vi møtes veldig sjelden, men i helga skal vi ha et døgn sammen på hotell i byen her. Alltid tidligere har jeg venta på han der og møtt han helt ordinært... Denne gangen har jeg følgende plan: Når flyet hans lander, tenker jeg å sende en sms og si at jeg er forsinka, at han bare skal sjekke inn på rommet vårt. JEg sjekker selvfølgelig inn først, og ber resepsjonisten holde tett om det og bare gi han nøkkelkort nr to. Inne på rommet vårt skal jeg gjemme all bagasje og klær, bare levne en rose el. noe på gulvet som han finner når han kommer. Inne på badet venter jeg, hvor jeg har tappet deilig badevann med masse skum, tent lys og satt fram vinkjøler med ei åpen flaske hvitvin og to høye stettglass... Er dette bare romantisk fjas i dere guttas øyne, eller ville noen av dere satt pris på å bli møtt sånn??? Fh er helt nytt, vi lengter utrolig etter hverandre og teller timer til vi møtes igjen nå.
Gjest Maksprell Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Synes det hørtes ut som en skikkelig koselig og romantisk ide jeg Tviler på at han ikke setter pris på det.. Lykke til
Kreps Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Det kommer helt ann på hvordan type kjæreste du har.. Noen vil sikkert mene at dette bare er kliss og "ekkelt" Mens andre vil sette stor pris på det. Personlig hadde jeg elsket det om noen hadde gjort det med meg
Nelle Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Jeg synes dette høres ut som en veldig god plan, og vet at kjæresten min iallfall hadde digget det!! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Jeg skulle tro de fleste ville satt pris på en sånn overraskelse. Det er jo mer sexy enn klissete?
Annikken Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Hørtes ut som en knallplan! Gjør det -- gutta setter også veldig pris på slikt! Dere får det nok kjemperomantisk! (Selv ville jeg nok heller ligget naken på senga med en rose i kjeften... men så har typen og jeg en kanskje spesiell form for humor også )
Gjest Leya Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Alt som er en innledning til sex må vel være en bra plan eller?
Bernina Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Liker virkelig ideen din!!! Dette er sypersexy og det liker gutta (det e m.a.o. ikke romantisk fjas!)! Kos deg!!!!
Trønderpia Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Da blir han glad. Men hvorfor skriver du kjæreste i hermetegn, og hvorfor skal dere møtes på hotell, hvis du bor der i byen?
Gjest Gjest_TsS_* Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Å, nå ga du meg en suuuper idè! Skal gjøre noe lignende.. Må bare finne noe SUPER Sexy undertøy for anledningen (vi skal på hotell i Januar) Og legge meg på senga..
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. desember 2006 #12 Skrevet 14. desember 2006 Da blir han glad. Men hvorfor skriver du kjæreste i hermetegn, og hvorfor skal dere møtes på hotell, hvis du bor der i byen? ← Frøken Detektiv, er det deg?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #13 Skrevet 14. desember 2006 Har fått ny "kjæreste" som bor langt unna meg. Vi møtes veldig sjelden, men i helga skal vi ha et døgn sammen på hotell i byen her. - hermetegn fordi det er så nytt kanskje???? - hvorfor ikke? kanskje hun bor i kollektiv? eller hos foreldrene??
Tiger_n Skrevet 14. desember 2006 #14 Skrevet 14. desember 2006 Har fått ny "kjæreste" som bor langt unna meg. Vi møtes veldig sjelden, men i helga skal vi ha et døgn sammen på hotell i byen her. Alltid tidligere har jeg venta på han der og møtt han helt ordinært... Denne gangen har jeg følgende plan: Når flyet hans lander, tenker jeg å sende en sms og si at jeg er forsinka, at han bare skal sjekke inn på rommet vårt. JEg sjekker selvfølgelig inn først, og ber resepsjonisten holde tett om det og bare gi han nøkkelkort nr to. Inne på rommet vårt skal jeg gjemme all bagasje og klær, bare levne en rose el. noe på gulvet som han finner når han kommer. Inne på badet venter jeg, hvor jeg har tappet deilig badevann med masse skum, tent lys og satt fram vinkjøler med ei åpen flaske hvitvin og to høye stettglass... Er dette bare romantisk fjas i dere guttas øyne, eller ville noen av dere satt pris på å bli møtt sånn??? Fh er helt nytt, vi lengter utrolig etter hverandre og teller timer til vi møtes igjen nå. ← Hadde det bare vært meg........... ;-)
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #15 Skrevet 14. desember 2006 Men samtidig kan det jo være lurt å tenke på det praktiske, enn om han tenker at siden du er forsinket så roer han litt ned og blir litt treg selv også..? SÅ må du ligge der og vente..
Gjest Chablis Skrevet 14. desember 2006 #16 Skrevet 14. desember 2006 Da blir han glad. Men hvorfor skriver du kjæreste i hermetegn, og hvorfor skal dere møtes på hotell, hvis du bor der i byen? ← Bare fordi fh er nytt, fordi jeg ble singel etter mange, mange år nå i sommer...og fordi jeg ikke orker å involvere ungene før jeg vet om det er alvor. Så er det jo litt romantisk med hotell, da. Takker for mange fine svar!!
Twigi Skrevet 14. desember 2006 #17 Skrevet 14. desember 2006 Synes det høres kjemperomantisk ut, tror det er mange menns drøm å bli møtt av en naken dame på hotellrommet Men jeg tenkte på en ting: enn om han er innmari pissatrengt når han kommer inn på rommet, og styrter inn på badet.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå