Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2003 #1 Del Skrevet 9. februar 2003 Har hatt min første erfaring med nett-sex. Det var deilig! mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. februar 2003 #2 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg har vanskelig for å tro at det å sitte med en hånd i buksa og den andre på tastaturet er særlig opphissende. Flere har prøvd (på IRC) o.l å ta initiativet til nettsex, men jeg finner dette bare latterlig. "Jeg stryker deg ømt over magen og hånden min nærmer seg forsiktig ditt hemmelige sted" og "jeg sitter her og runker litt, vil du være med/blir du kåt nå" er ikke akkurat greia for meg. Men dog sikkert fint for dem som liker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 9. februar 2003 #3 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg er 57 år, singel, bor hjemme hos mamma, er 167 høy, blekfet og med fyrstikkp*** Skal vi leke at jeg er guds gave til alle jordens kvinner? *har praktisert mye irl-sex i det siste, og tror nok det er bedre...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå