Gå til innhold

Interiør tips ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to områder som jeg nå tenkte å pusse opp. Kjøpte leiligheten ferdig renovert, men jeg har en kjeller som ikke er innredet. I tillegg har jeg et loft som er innredet men ikke renovert. Disse områdene ønsker jeg nå å gjøre noe med.

Kjelleren skal forsåvidt fortsette å bli benyttet som oppbevaringsrom, men tenkte kanskje å dele den opp litt slik at jeg får et slags garderoberom. Dessuten leter jeg et smarte tips for oppbevaringsløsninger.

Loftet bruker hovedsaklig stesønnen min som lekerom (han har et mindre soverom i hovedetasjen). Han skal fortsette med det, men det er stort nok til at det kan utnyttes mer!

Hvor henter dere inspirasjon når dere pusser opp???

Blader, bøker, nettsteder... ?

Alle tips mottas med stor TAKK!!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi! Dette var en omfattende liste med lenker!!

Tusen takk!!!

Skrevet

Jeg er fast leser av Ideal Home, Elle Interiør, Homes and Gardens og House and Gardens. De er alle interiørblader, men med forskjellig stil/fokus.

Det første er veldig informativt, litt all around og fokuserer på gode løsninger til en overkommelig pris, Elle Interiør, både norsk og engelsk utgave er mer trendy, med fokus på det som er in, men har også gode artikler på å utnytte plass osv. De to siste bladene er litt mer "up scale", men fine til å hente inspirajson til den siste finishen hvis man liker en litt mer "glamorøs stil.

Jeg har lært utrolig mye etter å ha lest interiørmagasiner :)

Skrevet

Bonytt er kjekt for oss nybegynnere. ;) Og innredningsprogrammene på BBC Prime, hvis du har den kanalen, den er topp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...