Gå til innhold

ny partner

Fremhevede innlegg

Skrevet

fått meg ny kjæreste og det stinker når vi har hatt sex!! har ikke pleid å være så hysterisk med å alltid dusje etter sex før, men nå må jeg det føler jeg. har vi sex om morraen før jeg går på jobb, føler jeg at jeg sitter og lukter sterkt sæd eller noe resten av dagen!! ikke vært med på før... er dette normalt eller? begynner å kvie meg for å ta en kjapp en før jeg skal noe jeg pga dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må le litt for jeg kjenner til det her.

Med eks-samboer så luktet det alltid av meg etter at vi hadde hatt sex. En sterk lukt også.

Ikke luktet han noe spesielt og ikke gjorde jeg det heller, men sammen....

Det var akkurat som om det var en kjemisk reaksjon mellom oss to som resulterte i et lukt som var sterk. Du kan trygt si det oste sex

Skrevet
Må le litt for jeg kjenner til det her.

Med eks-samboer så luktet det alltid av meg etter at vi hadde hatt sex. En sterk lukt også.

Ikke luktet han noe spesielt og ikke gjorde jeg det heller, men sammen....

Det var akkurat som om det var en kjemisk reaksjon mellom oss to som resulterte i et lukt som var sterk. Du kan trygt si det oste sex

Ja, jeg føler det er det som er tilfellet her.... Han lukter jo ikke noe når jeg suger han, og dette er definitivt ikke min lukt!! URK da :forvirret:

Skrevet
Ja, jeg føler det er det som er tilfellet her.... Han lukter jo ikke noe når jeg suger han, og dette er definitivt ikke min lukt!! URK da  :forvirret:

Var ikke min lukt heller :ler:

men faktisk noe som ble en sammenblanding av oss to.

Han likte lukta. Jeg syntes noen ganger at det luktet for mye og for lenge. Og det uavhengig av dusj eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...