Devana Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Jeg pleier å farge øyevippene mine, men det går som regel dårlig hver gang. Noen som har noen "triks" å dele med meg?
Devana Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 Fargen blir så ujevn, fester seg ikke på alle vippene.
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 (endret) Første bud er å ha helt rene, tørre vipper. Dessuten er det lurt å bruke en god macarakost e.l. til å gre gjennom vippene med. Jeg etterfyller gjerne en slik kost med farge og går grundig over vippene etter at jeg først har påført fargen med penselen som følger med pakken, noe som gjør det lettere å fordele fargen jevnt på vippene. Edit: Rotete beskrevet Endret 12. desember 2006 av Sprilla
Devana Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2006 Takk Nå har jeg prøvd igjen, og det ble bedre resultat.
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Så bra at du oppnådde et bedre resultat! Øvelse gjør uansett til mester på dette området
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå