Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 (endret) Nå har jeg snart brukt opp min femte boks med After Party fra Tigi Bedhead. Jeg er svært fornøyd med og nærmest avhengig av effekten produktet gir, men jeg er så ekstremt lei lukten... Er det noen som kjenner til et like godt alternativ? Jeg bruker produktet for å dempe frizz, få håret til å fremstå som sunnere, mykere og mer glansfullt Dersom dere har noen andre vidunderprodukter for tilsvarende hårtype, er det bare til å trekke dem frem! Endret 12. desember 2006 av Sprilla
Gjest Deception Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Har du prøvd Redken Outshine? Selv bruker jeg Graham Webb Vivid Color leave-in både før og etter føning, og synes den funker som bare det, men håret mitt er ufattelig glatt og umedgjørlig i utgangspunktet, og er bortimot åleglatt. Denne lukter bortimot ingenting, heller. Fås hos Nikita, pris ca 165.
Elbereth Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Hva med Curls Rock fra Tigi? Jeg bruker shampo, balsam og stylingprodukter i den serien og er kjempefornøyd! Det er en serie for hår med krøller eller fall, som demper frizz og definerer krøllene. Jeg synes den fungerer veldig bra til mitt halvlange hår. Shampo/balsam lukter friskt og diskre sitrus, stylingproduktene lukter ikke spesielt sterkt.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 redken outshine! tigi/bedhead liker jeg ikke!
LilleMy28 Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Redken Heatglide, funker både med og uten styling og blir ikke fet
Mischa Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 KMS Silk Sheen ... jeg liker ikke lukten, men kanskje du gjør?
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 (endret) Tusen takk for alle tips! Jeg skal sjekke deres anbefalinger nærmere ut. Jeg kommer i alle fall til å bestille Redken Outshine. Den så lovende ut. Krysser fingrene for at den har samme effekt som After Party. KMS Silk Sheen ... jeg liker ikke lukten, men kanskje du gjør? ← Hva lukter serien da? Endret 13. desember 2006 av Sprilla
Dizzy Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Jeg bytter mellom After Pary og Outshine....de er like gode mener jeg.
Mischa Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 Tusen takk for alle tips! Jeg skal sjekke deres anbefalinger nærmere ut. Jeg kommer i alle fall til å bestille Redken Outshine. Den så lovende ut. Krysser fingrene for at den har samme effekt som After Party. Hva lukter serien da? ← Den lukter litt karamell.. Den skal visstnok inneholde basilikum også! men synes den lukter mest fruktkaramell eller noe, men ikke på samme måte som bed head:)
Tristessa Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Hm, jeg er tydeligvis den eneste som ikke liker Outshine? Jeg synes ikke den roer frizz og gir glans på samme måte som det After Party gjorde på mitt hår. Jeg har imidlertid fått mer og mer sansen for Heat Glide, bruker håndkletørt hår og har i mer når det er tørket. Glatter ut og gir glans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå