Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Når dere er i et nytt forhold, tar det da lengre tid før dere gir/får oral enn andre former sex? Og har dere høyest terskel for å gi eller få? Er det ofte slik at spesielt jenter synes det å motta føles mer intimt, og derfor venter lenger med dette enn å gi? Eller er det helt uvanlig?
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Har ingen terskel her. De fleste jeg har vært med de siste årene så har oralsex skjedd den første gangen vi har hatt sex. Ikke alltid ONS da. Da er man gjerne litt mer tilbakeholden. For meg er oralsex en helt naturlig del av sexen så jeg yter gjerne.
Gjest Eir Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Jeg pleier å motta før jeg gir. Mest fordi gutter gjerne vil gi med en gang, mens jeg er litt tilbakeholden med å gi, da jeg har litt problemer med det. Synes graden av intimitet er den samme.
skorpionen 68 Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Er ikke det første jeg gjør i ett nytt forhold..... Men etterhvert er det jo en naturlig ting og da er det den som er kåtest som begynner tror jeg..... Ikke viktig hvem som begynner først men at begge er villige til å gi og å få oral sex...
Colargol Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Kommer helt an på situasjonen for å si det sånn! Tror ikke dette noen gang har vært noen bevisst tanke i min hjerne i det hele tatt. Det som skjer det skjer, og så lenge begge smiler etterpå så tenker jeg ikke over hvem som gjorde hva først eller hvordan!
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Jeg gir før jeg får, må være veldig trygg og avslappet for å nyte det og det tar litt tid. Og gir aldri oralsex første gan jeg har sex med noen. Kunne ikke falle meg inn.
Gjest =tentacle= Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 (endret) Har gitt fra starten, men heller mer og mer mot å vente et par oppvarmingsrunder fordi det jeg selv får ut av det er proporsjonalt med hvor mye jeg tenner på og er "husvarm" med mannen og hans måte å gi respons på. Mottagelse blir også mest vellykket når han kjenner meg en smule, men har ingen terskler mot å slippe til fra starten Rart med det der Endret 12. desember 2006 av =tentacle=
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Hei. Har som regel gitt før jeg har fått. Noen ganger har jeg ikke blitt sugd før etter en stund. Har hendt opptil flere ganger at vi har nøyd oss med oral på ONS. Har også kun blitt sugd ved ett par anledniger, uten at det har blitt noe mer sex med den jenta. Gutt 34.
Gjest Vidvandre Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 Jeg fikk før jeg ga. Og det første gang vi hadde sex sammen (i går ). Også med eksen fikk jeg før jeg ga. Virker som guttene er veldig gira på å å gi, men det er vel også gjerne fordi at de regner med at da vil de få selv? Er litt reservert selv, og klarer ikke helt å slappe av i begynnelsen. Har aldri komt ved kun oralsex. Nå kunne ikke jeg tenke meg ONS i utgangspunktet, men hvis jeg hadde hatt det ville jeg verken likt å gitt eller fått oralsex.
Gjest TsS Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 Når jeg ble sammen med sambo så sugde jeg han 2 eller 3. gang vi hadde sex.. Han var litt mer tilbaktrukken.. ventet kasnkje en måned eller to.. trodde han bare ikek ville, emn det viste seg at han ville vente.. Så han har en terskel.. Og syns det er mye mye mer intimt enn sex'en.. Syns dety er heelt greit jeg.. Han slikker som en GUD
Gjest Ylva Virvla Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 Jeg synes det er naturlig å ha oralsex tidligere enn en har samleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå